Tina2 skriver:
Kan også kun give Eva ret:-)
Det er virkelig HELT fantastisk..... Og det selvom jeg døjede med kvalme i starten af 1. graviditet, bækkenløsning fra uge 16 begge gange og sygemelding fra uge 22 begge gange.....
Faktisk synes jeg det allerværste var at tage så meget på (+25 kg og +31 kg), det var såååå træls og generede mig helt ubeskrivelig meget!
MEN de er heldigvis væk ALLE kg den dag idag og når jeg tænker tilbage overskygger alt det gode og fantastiske det jo:-) Helt sikkert!
At mærke de første små bitte spark- det kan overhovedet ikke beskrives:-) Det er intet mindre end fantastisk:-)
Så intet der minder og influenza osv:-)
Ok, saa er jeg mere rolig. jeg har skiftet p-piller og har siden lordags efter en tur i byen haft ondt i maven, svimmel, kvalme hele dognet (ikke kastet op) og er bare general utilpas, lidt diarre og prutter mere

. jeg faar kvalme af lugten af mad og synet af det. Og mave influenza plejer aldrig at vare saa laenge for mig, saa jeg taenkte, om det kunne vaere graviditet.
jeg synes ikke jeg foler mig i en speciel stor lykkerus, men er bare utrolig traet og torstig hele tiden, og har det bedst naar jeg ligger vandret.
det er stadig for tidligt til at jeg vil tage en test. havde sex i lordags og gik i byen samme aften. saa haaber det er den ahi tun salat jeg fik. et barn lige nu er bare ikke mit projekt nu
Anmeld