3 måneder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2014

Mor til F

Michelle21 skriver:

Må man spørge hvorfor??

Ja, det må du gerne

Jeg skal have pks, fordi jeg som lille var meget syg (født 7 uger før termin ved aks) og derfor måtte haste opereres i maven og tarmen. 

Da arvævet på tarmen kan risikere at sprænge under veer, tør lægen og jordemoderen ikke,  at lade mig forsøge med naturlig fødsel. Det er for farligt,  for både mig og min lille prinsesse i maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

Michelle21

asff skriver:

nårh lillemand altså

Jaa han er dejlig  

Anmeld

16. maj 2014

Michelle21

BabyFreia skriver:

Ja, det må du gerne

Jeg skal have pks, fordi jeg som lille var meget syg (født 7 uger før termin ved aks) og derfor måtte haste opereres i maven og tarmen. 

Da arvævet på tarmen kan risikere at sprænge under veer, tør lægen og jordemoderen ikke,  at lade mig forsøge med naturlig fødsel. Det er for farligt,  for både mig og min lille prinsesse i maven 

Puha det lyder da ikke rart... Så er det da godt de valgte pks Hvornår er det så

Anmeld

16. maj 2014

Mor til F

Michelle21 skriver:

Puha det lyder da ikke rart... Så er det da godt de valgte pks Hvornår er det så

Ja, det er i hvertfald det bedste,  for os begge så håber det bliver en god oplevelse. 

Det er sat til den 18. Juli altså om 9 uger.  Kan slet ikke vente. 

Anmeld

17. maj 2014

Michelle21

BabyFreia skriver:

Ja, det er i hvertfald det bedste,  for os begge så håber det bliver en god oplevelse. 

Det er sat til den 18. Juli altså om 9 uger.  Kan slet ikke vente. 

Det kan jeg godt forstå,, det er det største i verden og blive forældre.. nu ved jeg ikke om du har en i forvejen  

Anmeld

17. maj 2014

Mor til F

Michelle21 skriver:

Det kan jeg godt forstå,, det er det største i verden og blive forældre.. nu ved jeg ikke om du har en i forvejen  

Det er min første

Anmeld

17. maj 2014

Michelle21

BabyFreia skriver:

Det er min første

Okay.. Stort tillykke 

Anmeld

17. maj 2014

Mor til F

Michelle21 skriver:

Okay.. Stort tillykke 

Mange tak

Anmeld

18. maj 2014

Michelle21

BabyFreia skriver:

Mange tak

Det var så lidt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.