Hej.. Så kommer der en lille update fra mig 
Vores søn blev 3 måneder d. 10/5.. Hold op hvor jeg synes tiden går så ufattelig hurtigt.. jeg kan slet ikke følge med, der sker så meget med ham lige i øjeblikket..
Han vejer nu 6650 g og er 66 lang, så han er en lang slank dreng, der er så glad hele tiden..
Han har for første gang idag vendt sig fra mave til ryg 3 gange, og så griner han hver gang, fordi han synes det er så sjovt..
Så har han også grinet rigtig, han har haft lyd på, og hvor er det sødt, mit hjerte smelter når jeg hører hans grin.. det er så sødt 
Han har jo fundet ud af han har hænder så de er inde i munden hele tiden, også gerne når han skal spise, og så bliver han sur fordi han ikke kan have både hænder og sutteflaske i munden på samtid 
Han sover igennem om natten og det har han gjort siden han var en måned, det er simpelthen så skønt, han sover fra kl 22 til kl 7 ca., så nattesøvn det mangler jeg ikke, det er dejligt, så er overskuddet lidt større om dagen..
Nu skal vi have barnedåb på søndag d. 18 og vi glæder os..
Jeg tror det var hvad der var fra os, så til en masse billeder af vores dejlige vidunder
Tak for du læste med 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld