3 måneder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
18 svar
16 synes godt om
14. maj 2014

Michelle21

Hej.. Så kommer der en lille update fra mig

Vores søn blev 3 måneder d. 10/5.. Hold op hvor jeg synes tiden går så ufattelig hurtigt.. jeg kan slet ikke følge med, der sker så meget med ham lige i øjeblikket..

Han vejer nu 6650 g og er 66 lang, så han er en lang slank dreng, der er så glad hele tiden..

Han har for første gang idag vendt sig fra mave til ryg 3 gange, og så griner han hver gang, fordi han synes det er så sjovt..  

Så har han også grinet rigtig, han har haft lyd på, og hvor er det sødt, mit hjerte smelter når jeg hører hans grin.. det er så sødt

Han har jo fundet ud af han har hænder så de er inde i munden hele tiden, også gerne når han skal spise, og så bliver han sur fordi han ikke kan have både hænder og sutteflaske i munden på samtid

Han sover igennem om natten og det har han gjort siden han var en måned, det er simpelthen så skønt, han sover fra kl 22 til kl 7 ca., så nattesøvn det mangler jeg ikke, det er dejligt, så er overskuddet lidt større om dagen..

Nu skal vi have barnedåb på søndag d. 18 og vi glæder os.. 

Jeg tror det var hvad der var fra os, så til en masse billeder af vores dejlige vidunder

Tak for du læste med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Mor til F

Ih hvor ser han sød ud  

Jeg håber,  at i får en hyggelig barnedåb på søndag

Anmeld

14. maj 2014

Michelle21

BabyFreia skriver:

Ih hvor ser han sød ud  

Jeg håber,  at i får en hyggelig barnedåb på søndag

Mange tak, ja han er også sød 

Anmeld

14. maj 2014

Mor til F

Ja, babyer er bare noget af det sødeste  Kan slet ikke vente på, at min lille prinsesse,  kommer ud til mig  

Og har stadig 65 dage tilbage,  synes det er laaang tid at vente. 

Anmeld

14. maj 2014

Michelle21

BabyFreia skriver:

Ja, babyer er bare noget af det sødeste  Kan slet ikke vente på, at min lille prinsesse,  kommer ud til mig  

Og har stadig 65 dage tilbage,  synes det er laaang tid at vente. 

Jeg kan godt huske det, og jeg gik endda 11 dage over tid

Anmeld

14. maj 2014

Mor til F

Puha Jeg kommer maks til at gå 65 dage,  da jeg desværre skal have pks. 

Anmeld

14. maj 2014

Trekløver(:

Så sød

Anmeld

15. maj 2014

Michelle21

BabyFreia skriver:

Puha Jeg kommer maks til at gå 65 dage,  da jeg desværre skal have pks. 

Må man spørge hvorfor??

Anmeld

15. maj 2014

Michelle21

M_V skriver:

Så sød

Mange tak

Anmeld

15. maj 2014

asff

Michelle21 skriver:

Hej.. Så kommer der en lille update fra mig

Vores søn blev 3 måneder d. 10/5.. Hold op hvor jeg synes tiden går så ufattelig hurtigt.. jeg kan slet ikke følge med, der sker så meget med ham lige i øjeblikket..

Han vejer nu 6650 g og er 66 lang, så han er en lang slank dreng, der er så glad hele tiden..

Han har for første gang idag vendt sig fra mave til ryg 3 gange, og så griner han hver gang, fordi han synes det er så sjovt..  

Så har han også grinet rigtig, han har haft lyd på, og hvor er det sødt, mit hjerte smelter når jeg hører hans grin.. det er så sødt

Han har jo fundet ud af han har hænder så de er inde i munden hele tiden, også gerne når han skal spise, og så bliver han sur fordi han ikke kan have både hænder og sutteflaske i munden på samtid

Han sover igennem om natten og det har han gjort siden han var en måned, det er simpelthen så skønt, han sover fra kl 22 til kl 7 ca., så nattesøvn det mangler jeg ikke, det er dejligt, så er overskuddet lidt større om dagen..

Nu skal vi have barnedåb på søndag d. 18 og vi glæder os.. 

Jeg tror det var hvad der var fra os, så til en masse billeder af vores dejlige vidunder

Tak for du læste med

nårh lillemand altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.