Kan de nægte at hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2014

tweety2060

Anonym skriver:

De giver mulighed for en gratis og uforpligtende samtale - så det prøver vi

Det lyder som en god ide, få snakket med dem, få noget viden og se om de kan hjælpe Jer
Det er ikke sikkert de kan tilbyde hjælp nu her i forhold ventelister om men tror altså ikke De kan afvise jer...
Pøj pøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Det lyder som en god ide, få snakket med dem, få noget viden og se om de kan hjælpe Jer
Det er ikke sikkert de kan tilbyde hjælp nu her i forhold ventelister om men tror altså ikke De kan afvise jer...
Pøj pøj

Gud - kan der også være venteliste. Det er virkelig en hel ny verden

Anmeld

14. maj 2014

M &.I

øhh hvorfor skal du behandle, i har prøver at lave i et år??

Anmeld

14. maj 2014

Hullabullabulla

tweety2060 skriver:

Fik nok svaret lidt hurtigt og ikke fyldestgørende...
Skal på ingen måde gøre mig klog inden for inseminationsverden men mener da der er egen betaling i forhold til medicin?
Hvad hvis det er privat klinik er det så gratis? Ved heller intet om klinikken som ts refererer til...

Medicin er altid egen betaling, med mindre man er medlem af Danmark - det er rigtigt ja, men man skal ikke betale for selve forsøgene hvis det er IUI - kun ved ivf eller isci

Anmeld

14. maj 2014

Hullabullabulla

Stolt Mor skriver:

øhh hvorfor skal du behandle, i har prøver at lave i et år??

Og det mener du ikke er længe?

1 år skal man have forsøgt før man kan få hjælp, og med nr 2 er der ikke samme krav - vi er i behandling med nr 2 selvom min søn kun er 14 måneder!

Anmeld

14. maj 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

De har ingen vente tid hos copenhagen fertility center ( også kendt som CFC)så i kan roligt tage til en samtale.

Som sagdt er IUI-H med henvisning gratis hos de privat klinikker,der har aftale med sygsikringen,og dette har CFC.

Vi var i behandlinger der,da vi skulle lave nr. 3

Anmeld

14. maj 2014

M &.I

Britt88 skriver:

Og det mener du ikke er længe?

1 år skal man have forsøgt før man kan få hjælp, og med nr 2 er der ikke samme krav - vi er i behandling med nr 2 selvom min søn kun er 14 måneder!

Ok, jeg har førsøgt fra 2008 og fik mit første barn 2012 et år er ikke meget man må prøve mere end et år det tage også lang tid . 

Anmeld

14. maj 2014

Hullabullabulla

Stolt Mor skriver:

Ok, jeg har førsøgt fra 2008 og fik mit første barn 2012 et år er ikke meget man må prøve mere end et år det tage også lang tid . 

Det er jo en smagssag, men jeg synes et år er længe at prøve, at andre vælger at prøve meget længere tid før de søger hjælp, er deres valg, men jeg er glad for at vi søgte hjælp efter godt 1 år, da det jo er et nederlag hver gang man får sin mens.. Desuden fik min kæreste konstateret lav sædkvalitet og jeg for meget testosteron i kroppen ..

Anmeld

14. maj 2014

M &.I

Britt88 skriver:

Det er jo en smagssag, men jeg synes et år er længe at prøve, at andre vælger at prøve meget længere tid før de søger hjælp, er deres valg, men jeg er glad for at vi søgte hjælp efter godt 1 år, da det jo er et nederlag hver gang man får sin mens.. Desuden fik min kæreste konstateret lav sædkvalitet og jeg for meget testosteron i kroppen ..

Ok

Anmeld

14. maj 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

For mig er detogså et kæmpe nederlag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.