Kan de nægte at hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2014

Hullabullabulla

Ja i kan godt få hjælp til nr 2 barn, men det er kun gratis hvis det er insemination, og i begge får henvisning. Ivf eller isci koster penge hvis man sammen har et barn i forvejen.

Medicin koster med kronikertillæg max 3800, ca 1500 pr forsøg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Hullabullabulla

tweety2060 skriver:

Ja det er egen betaling, det er kun første barn man kan få hjælp til via det offentlige ...
Også selv om i får henvisning...
Det er svært at sige hvad det til koste, for det kommer an på om i skal have insemination eller reagensglas... Men regne med ml 20000 pr forsøg til ivf. Og medicin skal i betale ca 4000 før i får kroniker tilskud....

Man kan altså sagtens få gratis hjælp til nr 2 barn - men KUN insemination, og kun med henvisning til begge parter

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Ja i kan godt få hjælp til nr 2 barn, men det er kun gratis hvis det er insemination, og i begge får henvisning. Ivf eller isci koster penge hvis man sammen har et barn i forvejen.

Medicin koster med kronikertillæg max 3800, ca 1500 pr forsøg.

Altså med min mands sæd ikke??

Anmeld

13. maj 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Altså med min mands sæd ikke??

Ja

Vi var i behandling for at få den første, og er igen henvist og starter insemination op efter sommerferien

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Ja

Vi var i behandling for at få den første, og er igen henvist og starter insemination op efter sommerferien

Du har lige givet mig et kæmpe smil på læben og løftet en kæmpe sten fra mine skuldre

Anmeld

13. maj 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Du har lige givet mig et kæmpe smil på læben og løftet en kæmpe sten fra mine skuldre

Det er jeg da glad for at høre

Bare husk at der skal foreligge henvisning på begge parter for at få det gratis

Pøj pøj med projektet - og hvis du vil vide noget omkring insemination er du velkommen til at skrive pb

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det er jeg da glad for at høre

Bare husk at der skal foreligge henvisning på begge parter for at få det gratis

Pøj pøj med projektet - og hvis du vil vide noget omkring insemination er du velkommen til at skrive pb

Har det lige i tankerne

Anmeld

13. maj 2014

tweety2060

Britt88 skriver:

Man kan altså sagtens få gratis hjælp til nr 2 barn - men KUN insemination, og kun med henvisning til begge parter

Jo jo men der er vel stadig egen betaling i medicin ??
Det er jo ikke sikkert insemination kan gøre det... Det kommer vel an på evt udredninger??

Anmeld

13. maj 2014

tweety2060

Britt88 skriver:

Fik nok svaret lidt hurtigt og ikke fyldestgørende...
Skal på ingen måde gøre mig klog inden for inseminationsverden men mener da der er egen betaling i forhold til medicin?
Hvad hvis det er privat klinik er det så gratis? Ved heller intet om klinikken som ts refererer til...

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Fik nok svaret lidt hurtigt og ikke fyldestgørende...
Skal på ingen måde gøre mig klog inden for inseminationsverden men mener da der er egen betaling i forhold til medicin?
Hvad hvis det er privat klinik er det så gratis? Ved heller intet om klinikken som ts refererer til...

De giver mulighed for en gratis og uforpligtende samtale - så det prøver vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.