aner ik hvad jeg skal stille op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2014

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Håber du fik luftet dine følelser. Synes typisk at mange som har problemer med partneren , begynder at gøre "forkerte" ting med andre. Og du ved ikke hvad det mere kan føre til, eller jo. Utroskab har du oplevet tæt på. Så du ved hvordan det er. Og med ham fyren, er det som at lege med ilden. Få dog lyst problemerne med din partner før du begynder på noget andet. Bare min mening. 

Her er det mig der er problemet - gør alt forkert - gør det ikke på det tidspunkt han gerne vil osv. 

Jeg syntes det er skønt at der er så mange her på siden der ingen problemer har i deres forhold, og ja er da mega misundelig. 

Men mange tak for dit syn på sagen :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

mit1barn

Jeg synes sagtens, at du "prøve" din flirt af, og måske gå på en date med ham, inden at du slå op med din kæreste. Jeg synes helt sikkert, at du skal følge det sus i maven, og prøve at springe ud i det, og se hvad der sker. 

Hvis du alligevel vil slå op med din nuværende kæreste, (hvis i ikke er det samme sted,) kan du da sagtens begynde at date den nye fyr

Held og lykke. 

Anmeld

14. maj 2014

A&F

Anonym skriver:

Her er det mig der er problemet - gør alt forkert - gør det ikke på det tidspunkt han gerne vil osv. 

Jeg syntes det er skønt at der er så mange her på siden der ingen problemer har i deres forhold, og ja er da mega misundelig. 

Men mange tak for dit syn på sagen :-) 

Spørgsmålet er ikke om hvor mange på siden der ikke har problemer i deres forhold. Der er altid op og nedture i forhold. Spørgsmålet er om man kan tage kampen op fordi man nemlig vil hinanden og kommunikere om det. Håber det løser sig for jer

Anmeld

14. maj 2014

B&J

du har følelser for den nye for de er klart dit forhold går skidt og dejligt at få opmærksomhed og flirten og kilder i maven..

men det du skal gøre op med dig selv er VIL du det forhold du er i nu eller er det slut???

hvis det er slut vil jeg få det afsluttet, hvis ikke vil jeg se at få snakket med kærsten så  kan hjælpe hinanden og få redet forholdet.

og først der efter finde ud af ham den nye, men du skal stoppe med at flirte og skrive med ham på den sjove måde før du har fundet ud af hvad du vil med kæresten.

Anmeld

16. maj 2014

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg har stået i samme situation som dig - det var også efter 13 års forhold - så mit råd er vil du ha' at det fungerer med kæresten, så fokuser på det og drop flirten. Ellers så tag snakken med kæresten om at det er slut og å efter flirten

Anmeld

16. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mit1barn skriver:

Jeg synes sagtens, at du "prøve" din flirt af, og måske gå på en date med ham, inden at du slå op med din kæreste. Jeg synes helt sikkert, at du skal følge det sus i maven, og prøve at springe ud i det, og se hvad der sker. 

Hvis du alligevel vil slå op med din nuværende kæreste, (hvis i ikke er det samme sted,) kan du da sagtens begynde at date den nye fyr

Held og lykke. 

Anmeld

16. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
mit1barn skriver:

Held og lykke. 

Det er den forkerte rækkefølge at gøre tingene i. Et ordentligt menneske beslutter først, om han/hun vil forlade partneren eller blive og kæmpe for forholdet. Først efter et brud kan man så indlede et nyt forhold. Man kan ikke tillade sig overfor sin partner at helgardere ved at spille på to heste samtidig, og man skal da ikke blive sammen med sin partner udelukkende, fordi den anden mulighed alligevel ikke "var noget". 

Ville du selv synes, det var ok, hvis din kæreste/mand lige prøvede en anden pige af for at se, om det skulle være hende eller dig? 

Anmeld

17. maj 2014

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Når man har kæmpet, så har man enten løst det eller gået fra hinanden. Men begynder ikke bare at finde en "ny" imens man stadig er i et forhold man kæmper i, som du skriver I stadig gør. Du kan ikke kæmpe for forholdet og "hygge" ude. Synes det er moralsk forkert. 

Jeg har intet gjort med denne fyr, som jeg ik gør med mange af mine "drenge" venner. 

jeg har intet gjort som jeg ville blive ked af at min kæreste gjorde med en evt. Arbejdskollega eller andet.

Jeg har ikke lyst til at opgive det jeg har nu, derfor er jeg stadig sammen med ham. 

Der for kan man godt blive skræmt over de følelser en anden man pludselig kan give. 

Anmeld

17. maj 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg synes jo ikke du gør noget forkert ved at flirte med en anden. Hallo, livet skal jo være lidt sjovt og så længe det ikke går over grænsen til utroskab, så fred med det.
Der hvor jeg synes den er helt gal, er jo i forhold til din kæreste, hvad er dog gået så galt mellem jer at I trods 13 års forhold, ikke længere er dem der giver hinanden det største sus. Jeg synes at I skal snakke om aktivt og med hjælp udefra at få liv i det, eller ende det. Som jeg ser det, er i kun halvlykkelige, og det er trist. Alle fortjener lykken, nogle skal kæmpe for det men det er kun værd at kæmpe, hvis man kæmper SaMMEN, kæmper din mand ved din side for at få forholdet og gnisten tilbage, eller har han allerede opgivet forholdet? Du skal være lykkelig, om det så er med en anden. Men tænk dig om, snak sammen med din partner. I har kun et liv. Lad være med at spild det.

er fuldstændig enig med alt du skriver... 

Har at forslået hjælp ude fra.Men det nægter han. 

hmm mon det i bund og grund giver udtryk for hvad han gerne vil med vores forhold! 

Anmeld

17. maj 2014

Anonym trådstarter

mit1barn skriver:

Held og lykke. 

Jeg kunne ikke finde på at prøve min flirt af.

Hvis det ska prøves af, bliver det først hvis kæresten og jeg går fra hinanden.

som jeg har skrevet tidligere har jeg ikke været utro endnu (ik i min verden). Og sådan skal det blive ved med at være! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.