sidder i en forening, hvor vi mødes nogle gange i løbet af året. for at diskutere og forholde os til diverse sager.
jeg og en anden fyr, er faldet godt i hak, og kan snakke, og grine, som om vi har kendt hinanden lang tid. (vi har mødt hinanden 3 gange)
var så til er større arrangement sidste weekend. Her fik jeg en følelse i maven som jeg ikke har haft i mange år. - det skræmmer mig virkelig. vi flirtede til festen om aftenen, og dagen efter.
kæresten og jeg har haft problemer længe. og for mit vedkommende er vi nærmest to forskellige steder, ihvertfald hvad vores forhold er,
Nå men ham fyren her, og jeg har skrevet lidt sammen side, og han giver mig bare det her sus i maven, som er helt fantastisk.. han er 7 år ældre end mig, ik at det har nogen betydning.
men aner ikke hvordan jeg skal forholde mig, mine følelser skræmmer mig, samtidig med at jeg virkelig bliver glad.
jeg eg har ikke brug for at få afvide hvor dum og led jeg er, det er jeg godt klar over, tror mig. ik at det er en undskyldning, men min kæreste har være mig utro 2 gange faktisk. (vil så ik betegne flirt som utroskab)
ved ik hvad jeg vil med dette indlæg, men trænger hvertfald til lidt luft.
Anmeld