Våde tæer igen?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
13 svar
22 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj 2014

Anonym trådstarter

Kan det virkelig være rigtigt, at jeg gang på gang skal hente mine børn der enten har drivvåde strømper eller bukser på?!

De er li blevet 3 og 4 år, og går i samme børnehave, 4 dage i sidste uge og begge dage i denne uge har de haft sjaskvåde strømper på, når jeg har hentet????

Kan det virkelig være rigtigt, at mine børn skal gå med våde fusser fra de kommer ind ca. kl 13-13.30 til jeg henter mellem 14.30-15.30?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Loa

Øh nej??

Hvorfor er de våde??
Har de ikke gummistøvler på?
Og hvis de alligevel bliver våde skal personalet da skifte til tørt, eller bliver de skisme da syge

Anmeld

13. maj 2014

B&J

jeg ville tage en  snak med dem om så jeg skulle sige det 50 gange ja så skal de fatte det for nej det er bestemt ikke OKAY!

Anmeld

13. maj 2014

SandraXOXO

Indimellem kan det også hjælpe hvis forældre istedet for at brokke sig, så tog og tjekkede deres børn fodtøj, vandtætte sko og gummistøvler er en stor hjælp for der kan smutte et par børn i svinget hvis 52 fødder skal ha rene strømper på fordi deres fodtøj ikke er vandtæt, ligeså med regntøj. :-) selvfølgelig skal ingen gå og være våde!

Anmeld

13. maj 2014

Tip!

Tjek sko og gummistøvler...  

Min søn kan have fugtige strømper, men det er kun fordi at han tumler og han har det varmt... 

Anmeld

13. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

Kan det virkelig være rigtigt, at jeg gang på gang skal hente mine børn der enten har drivvåde strømper eller bukser på?!

De er li blevet 3 og 4 år, og går i samme børnehave, 4 dage i sidste uge og begge dage i denne uge har de haft sjaskvåde strømper på, når jeg har hentet????

Kan det virkelig være rigtigt, at mine børn skal gå med våde fusser fra de kommer ind ca. kl 13-13.30 til jeg henter mellem 14.30-15.30?!

som der bliver sagt, tjek deres sko for hvis de har våde sokker hver dag, er deres sko jo nok ikke vandtætte.

og hvis de selv kan tage sko og tøj af, kan de jo bare løbe uden at pædagogerne ikke når at se de har våde sokker. og ikke alle børn har noget imod at have våde sokker på.

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Indimellem kan det også hjælpe hvis forældre istedet for at brokke sig, så tog og tjekkede deres børn fodtøj, vandtætte sko og gummistøvler er en stor hjælp for der kan smutte et par børn i svinget hvis 52 fødder skal ha rene strømper på fordi deres fodtøj ikke er vandtæt, ligeså med regntøj. :-) selvfølgelig skal ingen gå og være våde!

Selvfølgelig har jeg tjekket både regntøj og fodtøj inden jeg har sagt noget, jeg sagde noget i Torsdags og fredags

Jeg ku da aldrig drømme om at brokke mig uden der var hold i det

Jeg kan simpelthen bare ikke forstå, at gentagende gange op til flere gange om ugen, at jeg henter og de er drivvåde

Fair nok, at de bliver våde, når det regner så meget, men at de ikke hjælper med (især) at få tørre fødder?!

Deres standart svar er; "Åh, det jeg da godt nok ked af"

Anmeld

13. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Nej self skal de ikke det

Men pædagoger går altså ikke og mærker på alle børns fødder, hvis ikke de selv nævner noget.

Anmeld

13. maj 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Nej, det burde ikke være rigtigt - selvfølgelig skal de have tørre fødder  Kan det måske være de leger med vand? Det har jeg en pige der elsker 

Hvad med ekstra sokker, har de det liggende i deres garderober? 

Jeg har til gengæld et mindre "problem" med min datters børnehave. Hun er i en periode, hvor hun ikke vil have sokker på (det har hun ikke fra fremmede), men f.eks. i dag gik hun rundt i bare tæer da jeg hentede hende (ikke første gang) 

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Nej, det burde ikke være rigtigt - selvfølgelig skal de have tørre fødder  Kan det måske være de leger med vand? Det har jeg en pige der elsker 

Hvad med ekstra sokker, har de det liggende i deres garderober? 

Jeg har til gengæld et mindre "problem" med min datters børnehave. Hun er i en periode, hvor hun ikke vil have sokker på (det har hun ikke fra fremmede), men f.eks. i dag gik hun rundt i bare tæer da jeg hentede hende (ikke første gang) 

De har en kasse hver, hvor der altid er 2 ekstra sæt tøj, altså alt fra undertøj til sokker og bukser

Derfor er det mig yderst undrende at de ikke "magter?" at hjælpe en 3 og 4 åring med at få virkelig klæbering plask våde strømper af.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.