kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

LineD

Jeg vil nu våge at påstå at det godt kan være bejs!
Der er altså bare nogen der er mere følsomme end andre, og jeg er overbevist om at er man meget kropsbevist så kan man godt mærke små boble bevægelser

Så jeg synes da at du skal holde dig til tanken om at det var bejsen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

MaleneG

LineD skriver:

Jeg vil nu våge at påstå at det godt kan være bejs!
Der er altså bare nogen der er mere følsomme end andre, og jeg er overbevist om at er man meget kropsbevist så kan man godt mærke små boble bevægelser

Så jeg synes da at du skal holde dig til tanken om at det var bejsen!

fuldstændig enig, mærkede også disse bobler så tidligt som søde Caroline, og min læge gav mig også ret i at det sagtens kunne være bebser, da nogle mennesker er meget mere kropsbevidste end andre, og derfor mærker disse små tegn tydligere

Anmeld

12. august 2009

CamillaKa

hej..
jeg har de sidste par dage følt nøjagtig det samme, små bobler der rumsterer derinde. jeg har også været i tvivl om, om det nu allerede kan være den jeg har mærket, synes aldrig min mave har lavet disse bobler før. og her er det også mest om eftermiddagen og om aftenen når maven er størst jeg mærker det. jeg håber og tror på at det er den lille jeg mærker!
knus camilla 13+4

Anmeld

12. august 2009

Mullemus86

Caroline: Jeg var omkring samme sted som dig, da jeg mærkede liv første gang.. Det var bare mere som om bebs slog en kolbøtte.. Så gik der en uges tid, før jeg begyndte at mærke spark (synes aldrig de føltes som bobler).
Spurgte min jordemoder i 16.uge, om det virkelig kunne være rigtigt at jeg havde mærket den så tidligt.. Hun bad mig forklare følelsen og sagde "Det er da helt sikkers babyen du har mærket. Nu er du jo også en slank pige, så det er slet ikke underligt, hvis du ellers også er opmærksom på din krop"..
Så, vil bare ønske dig tillykke med de spæde livstegn
Alice 18+4

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mullemus86 skriver:

Caroline: Jeg var omkring samme sted som dig, da jeg mærkede liv første gang.. Det var bare mere som om bebs slog en kolbøtte.. Så gik der en uges tid, før jeg begyndte at mærke spark (synes aldrig de føltes som bobler).
Spurgte min jordemoder i 16.uge, om det virkelig kunne være rigtigt at jeg havde mærket den så tidligt.. Hun bad mig forklare følelsen og sagde "Det er da helt sikkers babyen du har mærket. Nu er du jo også en slank pige, så det er slet ikke underligt, hvis du ellers også er opmærksom på din krop"..
Så, vil bare ønske dig tillykke med de spæde livstegn
Alice 18+4

Ihh tak Alice!
I dag, når jeg sidder og tænker, er jeg faktisk heller ikke i tvivl om at det var mit vidunder der lige gjorde opmærksom på sig selv! slet ikke!

hvordan går det med dig?
krammer

Anmeld

12. august 2009

Mullemus86

Hehe, var heller ikke selv i tvivl, men blev det alligevel lidt, da jeg læste alle de der "nej, det er slet slet ikke muligt så tidligt"-svar.. Hmm.. Det er det jo så alligevel
-Jamen det går fint, tak.. Er efterhånden ved at blive stor og mister hurtigt pusten (har så heller ikke den bedste kondi i forvejen, men).. Mærker jævnligt den lille (har dog været til kontrol-lytning en enkelt gang ) også udenpå i ny og næ
Kan også se på dine billeder, at maven begynder at strutte mere, er det ikke dejligt?

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mullemus86 skriver:

Hehe, var heller ikke selv i tvivl, men blev det alligevel lidt, da jeg læste alle de der "nej, det er slet slet ikke muligt så tidligt"-svar.. Hmm.. Det er det jo så alligevel
-Jamen det går fint, tak.. Er efterhånden ved at blive stor og mister hurtigt pusten (har så heller ikke den bedste kondi i forvejen, men).. Mærker jævnligt den lille (har dog været til kontrol-lytning en enkelt gang ) også udenpå i ny og næ
Kan også se på dine billeder, at maven begynder at strutte mere, er det ikke dejligt?

jo, det er skønt! du fik ret i at den ville komme hurtigt
Dejligt at din bebser også har det godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.