kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg sad helt stille på sofaen i dag (omkring kl.15.00) og tænkte på hvor højt jeg elsker min lille skat inde i mavsen og pludselig kom der er "bump" på indersiden af maveskindet... ret blidt, men stadig så jeg ikke var i tvivl om at var et eller andet... har haft sådan lidt bobler rundt omkring i maven flere gange i løbet af eftermiddagen/aftenen!
Kan det virkelig være min lille bebser jeg mærker allerede? Jeg er jo kun 11+5, men det er ikke en følelse jeg har prøvet før og jeg er ret sikker på det var ham/hende!
hvad tror I kvinder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Lise

Kære Caroline,

Jeg er ked af at sige det, men jeg tror det er ønsketænkning. Det skal dog siges at jeg også mærker noget der mærkes nøjagtig som når en baby sparker, men det er aaaalt for tidligt...   

Lise 10+2

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Lise skriver:

Kære Caroline,

Jeg er ked af at sige det, men jeg tror det er ønsketænkning. Det skal dog siges at jeg også mærker noget der mærkes nøjagtig som når en baby sparker, men det er aaaalt for tidligt...   

Lise 10+2

men har bare hørt fra andre som har prøvet at mærke det tidligt..ikke sådan som direkte spark, for dem er man vist ikke i tvivl om , men netop som lidt bobler som flytter rundt på sig... håber det er ham/hende, men er jo også selv i tvivl, netop fordi det er så tidligt...

Anmeld

11. august 2009

Amelia<3

Caroline86 skriver:

Jeg sad helt stille på sofaen i dag (omkring kl.15.00) og tænkte på hvor højt jeg elsker min lille skat inde i mavsen og pludselig kom der er "bump" på indersiden af maveskindet... ret blidt, men stadig så jeg ikke var i tvivl om at var et eller andet... har haft sådan lidt bobler rundt omkring i maven flere gange i løbet af eftermiddagen/aftenen!
Kan det virkelig være min lille bebser jeg mærker allerede? Jeg er jo kun 11+5, men det er ikke en følelse jeg har prøvet før og jeg er ret sikker på det var ham/hende!
hvad tror I kvinder?

Føles det ligesom bobler?

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Amelisa <3 skriver:

Føles det ligesom bobler?

ja...det første var en ret stor boble, og kom netop som jeg sad og tænkte på hvor meget den lille prop betyder for mig allerede og at jeg vil gøre ALT for at han/hun får det bedste liv som kan findes... det der har været siden har været små bobler..

Anmeld

11. august 2009

Amelia<3

sådan havde jeg det også i min graviditet med at jeg kunne føle boblerne.

Det er utroligt hvor tidligt man knytter sig til sit barn. Nu hvor jeg er blevet mor det er det bedste der er sket i mit liv. Vil gøre alt for min datter

Anmeld

11. august 2009

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

hvad tror I kvinder?

DET KAN VÆRE MAD I TARMENE... JEG MÆRKEDE DET MEGET UNDER MIN GRAVIDITET...

Anmeld

11. august 2009

Moderator

ønskebarn74 skriver:

DET KAN VÆRE MAD I TARMENE... JEG MÆRKEDE DET MEGET UNDER MIN GRAVIDITET...

synes bare jeg plejer at kende den følelse
men måske er det bare ønsketænkning.. ville være dejligt med lidt positivt i disse dage

Anmeld

11. august 2009

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

synes bare jeg plejer at kende den følelse
men måske er det bare ønsketænkning.. ville være dejligt med lidt positivt i disse dage

DE FØLES IKKE SOM DET PLEJJER FORDI DIN LIVMOR ER VED AT BLIVE STØRRE

Anmeld

11. august 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg troede også det samme her..

Men jdm sagde der er mere gang i ens tarme og mave osv. 
Når man er gravid og man kan ikke mærke den lille så tidligt eller bleve meget i trivl.Måske den bare har vendt sig en gang.
 et foster så lille i uge 11-12 så lyder det vildt og min jdm tro ikke på man kan ingang som 3 gangs gravid...

Men som min jdm siger så kan man normal ikke mærke babyen efter uge 15-16 osv så er man hved af være der hvor man kan mæske nået andre første nået senere..

Jeg er 3 gangs og troede 100 på min vende rundt derind osv i uge 10-11 og 12 men efter snakken og hved af prøve gang på gang efter men  der ingening sket. og je var kun 1 gang.Med min datter spark hun uden trivl i ge 17 og frem  her har jeg ikke mærke ham før her i uge 19+2.
Så kunne der gå et par dag.
Men siden uge 20 har jeg mærke ham hver enste dag g flere gange dejligt endelig..Endlig var jeg kun 19+5.
1 gang jeg mærke ham nu her men efter scanningen.
Men efter mens var jeg 20+2.
Nu sparker han hver dag og flere gang om dagen..

Du kommer til det bare vent og glæd dig og du er ikke i trivl..

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.