Randers Bolig - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2014

FogL

M (: skriver:

Vi har (endnu) ingen problemer haft med dem (: 

Har også hørt problemerne først kommer senere, hvis ikke det er pga skimmelsvamp og ting der ikke bliver ordnet, når de er gået i stykker. Men ved det ikke, er næsten villig til alt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Metal

Freyjasmor skriver:

Hey derude

Nogle af jer, der har erfaring med at få tildelt bolig ved Randers Bolig?
Vi har været skrevet op siden januar i år, og har ikke én gang fået tilbudt noget. Vi er skrevet op i nærmest samtlige afdelinger, så det er ikke fordi vi ikke har udvidet vores ønsker :s

Vi flytter tilbage fra Danmark efter udlandsophold, så vi har virkelig brug for et sted at bo!

Skal man virkelig presse på for at få noget? Men ok, det er også kun sådan nogle gamle hønisser, der står bag så kan man regne med at det bliver opdateret?

Har du prøvet Lejerbo? De har en 4-værelses i Marienlundsgade der står ledig.. 

Anmeld

12. maj 2014

FogL

Metal skriver:

Har du prøvet Lejerbo? De har en 4-værelses i Marienlundsgade der står ledig.. 

Hvad koster det at blive skrevet op derinde? Forstår ikke rigtig princippet..

Anmeld

12. maj 2014

Metal

Freyjasmor skriver:

Hvad koster det at blive skrevet op derinde? Forstår ikke rigtig princippet..

Vi gav ikke noget.. Vi ringede bare til dem og spurgte og fik så kontaktoplysningerne på lejeren som boede her inden os, og så fremviste hun den. 

Anmeld

12. maj 2014

mommy1991

Vi har (endnu) ingen problemer haft med dem (: 

Jeg har også hørt problemerne først kommer når man skal flytte ud 

Anmeld

12. maj 2014

M (:

emmagirl skriver:

Jeg har også hørt problemerne først kommer når man skal flytte ud 

Damn :/ gudskelov er vi flyttet ind som beset og lavede en MEGET grundig indflytningsrapport. 

Anmeld

13. maj 2014

FogL

Damn :/ gudskelov er vi flyttet ind som beset og lavede en MEGET grundig indflytningsrapport. 

Ja det er godt - har i husket at tage billeder, hvor der har været noget? feks revner i væggen eller lign?

Anmeld

13. maj 2014

M (:

Freyjasmor skriver:

Ja det er godt - har i husket at tage billeder, hvor der har været noget? feks revner i væggen eller lign?

Nej har vi ikke, men der er eks noteret: "7 cm lang revne i tapet bag soveværelsesdør"

Anmeld

14. maj 2014

FogL

Nej har vi ikke, men der er eks noteret: "7 cm lang revne i tapet bag soveværelsesdør"

Sejt

Jeg skrev til dem i foregårs angående en af deres akutboliger (bare for at se om det overhovedet er muligt at få dem), og fik svar i går om, at de holder den til os indtil på mandag hvis vi vil have den (Vil vi ikke, fik tilbud på en mindre end jeg havde ansøgt om)

Anmeld

14. maj 2014

M (:

Freyjasmor skriver:

Sejt

Jeg skrev til dem i foregårs angående en af deres akutboliger (bare for at se om det overhovedet er muligt at få dem), og fik svar i går om, at de holder den til os indtil på mandag hvis vi vil have den (Vil vi ikke, fik tilbud på en mindre end jeg havde ansøgt om)

Ej, hvor fedt for jer! (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.