Randers Bolig - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
22 svar
7 synes godt om
12. maj 2014

FogL

Hey derude

Nogle af jer, der har erfaring med at få tildelt bolig ved Randers Bolig?
Vi har været skrevet op siden januar i år, og har ikke én gang fået tilbudt noget. Vi er skrevet op i nærmest samtlige afdelinger, så det er ikke fordi vi ikke har udvidet vores ønsker :s

Vi flytter tilbage fra Danmark efter udlandsophold, så vi har virkelig brug for et sted at bo!

Skal man virkelig presse på for at få noget? Men ok, det er også kun sådan nogle gamle hønisser, der står bag så kan man regne med at det bliver opdateret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Moar2011

Freyjasmor skriver:

Hey derude

Vi har været skrevet op siden januar i år, og har ikke én gang fået tilbudt noget. Vi er skrevet op i nærmest samtlige afdelinger, så det er ikke fordi vi ikke har udvidet vores ønsker :s

Vi flytter tilbage fra Danmark efter udlandsophold, så vi har virkelig brug for et sted at bo!

Skal man virkelig presse på for at få noget? Men ok, det er også kun sådan nogle gamle hønisser, der står bag så kan man regne med at det bliver opdateret?

jeg synes Randers bolig er noget BLAAA ! - man får aldrig en bolig tilsendt (følelse ikke sådan) ..
men inde på deres hjemmeside, er der et fælt i venstre side hvor der står ledige boliger nu (du skal være logget ind) - Så kan man ringe og høre på dem..
sån fik jeg min bolig, da jeg tog uden tag over hovedet efter et brud med min søns far. ..

Anmeld

12. maj 2014

FogL

Storms-Mor skriver:

jeg synes Randers bolig er noget BLAAA ! - man får aldrig en bolig tilsendt (følelse ikke sådan) ..
men inde på deres hjemmeside, er der et fælt i venstre side hvor der står ledige boliger nu (du skal være logget ind) - Så kan man ringe og høre på dem..
sån fik jeg min bolig, da jeg tog uden tag over hovedet efter et brud med min søns far. ..

Der er bare ikke rigtig nogle 4-værelses, og dem der er, er allllt for langt væk :s

Anmeld

12. maj 2014

FogL

Det underlige er, at vi også er skrevet op i Aarhus Bolig. I mit hoved skulle det være sværere at få bolig dér, især nu. Men får DAGLIGT tilbud derfra.. Det er så underligt!

Anmeld

12. maj 2014

M (:

Freyjasmor skriver:

Hey derude

Skal det være i den boligforening? 

Anmeld

12. maj 2014

FogL

M (: skriver:

Skal det være i den boligforening? 

Nej... Der er bare ikke så meget på lejebolig og boligportalen

Anmeld

12. maj 2014

M (:

Freyjasmor skriver:

Nej... Der er bare ikke så meget på lejebolig og boligportalen

Vi har selv lejet gennem cepheus og det var mega nemt at få en lejlighed derigennem.. Det tog under 14 dage. Vi har en stor treværelses (73 kvm) i centrum. 

Anmeld

12. maj 2014

FogL

M (: skriver:

Vi har selv lejet gennem cepheus og det var mega nemt at få en lejlighed derigennem.. Det tog under 14 dage. Vi har en stor treværelses (73 kvm) i centrum. 

Jeg tør næsten ikke leje ved dem med alt det møg jeg har hørt om dem..

Anmeld

12. maj 2014

M (:

Freyjasmor skriver:

Jeg tør næsten ikke leje ved dem med alt det møg jeg har hørt om dem..

Vi har (endnu) ingen problemer haft med dem (: 

Anmeld

12. maj 2014

majba

Freyjasmor skriver:

Hey derude

Kommer fra Djursland og syntes altid der er lejligheder , mine veninder har ingen problemer med at finde nogen :-D men det også mere 2-3 værelset!

Med for Guds skyld tag ikke imod lejligheder hvor Uwe er udlejer! Det giver alt for mange problemer og hvis du følger der er noget sjusket over leje kontakten så kontakt randes lejeforening/beborforenigen tror jeg det hedder. Der er en rigtigt sød mand Kim det altid vil hjælpe en :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.