Gravid uden positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2014

Skouboe

Hullahop92 skriver:

Tak Skouboe, for din håbefulde kommentar 

- Hvorfor skal det være så besværligt at få klar besked? 

Tja, som jeg plejer at sige til mine unger: "sådan er verden så uretfærdig" - som regel når de brokker sig over at de ikke må få en is eller lign.

Jeg krydser fingre for at den er der denne gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Mom2

Hullahop92 skriver:

Hej alle!

Jeg bliver simpelthen nødt til at komme ud med min fortvivlelse! I er meget velkomne til at kommentere, stille spørgsmål og give råd. 

Min kæreste og jeg har været igang med projekt baby siden september-oktober 2013 og har endnu ikke prøvet at stå med en positiv test. (Heller ikke i forbindelse med MA, SA. eller lignende)

Jeg er i dag på cyklusdag 37 og har ikke mærket noget til min menstruation. De sidste par måneder er jeg hver gang blevet snydt af falske symptomer, hvorefter min menstruation så er kommet mellem CD 30-33.  Denne måned har jeg dog ingen symptomer haft - lige udover de karakteristiske jag i underlivet, når jeg nyser og når jeg strækker mig + en helt ny speciel fornemmelse, som gjorde, at jeg nærmest var sikker på, at jeg var gravid denne gang. 

Jeg ved ikke, hvor mange dage jeg er gået over, da min cyklus er forskellig fra måned til måned (går efter et gennemsnit på 34 dage). Jeg burde dog cirka være 3 dage over tid og tog derfor en test i morges. Negativ med evt. skyggestreg - øv øv! 

Jeg forstår ikke, hvordan man kan være så sikker på sin fornemmelse om en graviditet og så alligevel få en negativ test. 

Jeg testede negativ torsdag i uge 4 og tirsdag i uge 5 var den bragende positiv i løbet af få sekunder, så fat mod, måske den er der.

Anmeld

12. maj 2014

Mother-love

Jeg synes da du skal sætte billede ind af testen du tog imorges og lade os bedømme hvad vi ser. For man kan virkelig stirre sig blind på en test
for at den er der

Anmeld

12. maj 2014

Hullahop92

Tak Christina88, for din solstrålehistorie!  Krydser fingre for, at min test vil være positiv om et par dage ligesom din. 

Havanagila: Det ville jeg også rigtig gerne, men jeg tænkte desværre ikke over at tage et billede. Hvis menstruationen stadig udebliver, tager jeg et billede af min næste test. 

Anmeld

12. maj 2014

Mom2

Hullahop92 skriver:

Tak Christina88, for din solstrålehistorie!  Krydser fingre for, at min test vil være positiv om et par dage ligesom din. 

Havanagila: Det ville jeg også rigtig gerne, men jeg tænkte desværre ikke over at tage et billede. Hvis menstruationen stadig udebliver, tager jeg et billede af min næste test. 

Jeg blev vildt overrasket netop fordi testen havde været negativ om torsdagen, så troede ikke rigtig på det til at starte med ..

Krydser fingre for at du har en positiv test om et par dage

Anmeld

13. maj 2014

Hullahop92

I dag har jeg haft en smule lysebrunt udflåd, men stadig intet rigtigt blod  Jeg fik de ondeste jag i underlivet igår aftes, da jeg lå og skulle til at falde i søvn. De kom kun i venstre side.. Jeg har oplevet de samme slags jag de sidste par dage, når jeg nøs eller strak kroppen ud - men er det ikke lidt mærkeligt, at de kommer helt umotiveret? Troede egentlig at det måske var menstruationen, der var på vej - men det føles bare ikke som det plejer.. Nogle idéer, I søde kvinder? :-) 

Anmeld

13. maj 2014

anonym37

Hullahop92 skriver:

Hej alle!

Jeg bliver simpelthen nødt til at komme ud med min fortvivlelse! I er meget velkomne til at kommentere, stille spørgsmål og give råd. 

Min kæreste og jeg har været igang med projekt baby siden september-oktober 2013 og har endnu ikke prøvet at stå med en positiv test. (Heller ikke i forbindelse med MA, SA. eller lignende)

Jeg er i dag på cyklusdag 37 og har ikke mærket noget til min menstruation. De sidste par måneder er jeg hver gang blevet snydt af falske symptomer, hvorefter min menstruation så er kommet mellem CD 30-33.  Denne måned har jeg dog ingen symptomer haft - lige udover de karakteristiske jag i underlivet, når jeg nyser og når jeg strækker mig + en helt ny speciel fornemmelse, som gjorde, at jeg nærmest var sikker på, at jeg var gravid denne gang. 

Jeg ved ikke, hvor mange dage jeg er gået over, da min cyklus er forskellig fra måned til måned (går efter et gennemsnit på 34 dage). Jeg burde dog cirka være 3 dage over tid og tog derfor en test i morges. Negativ med evt. skyggestreg - øv øv! 

Jeg forstår ikke, hvordan man kan være så sikker på sin fornemmelse om en graviditet og så alligevel få en negativ test. 

Du kan få taget en blodprøve hos din læge som kan gi dig svar

Anmeld

13. maj 2014

ano14316

Hullahop92 skriver:

Hej alle!

Da jeg var 5+1 testede jeg så svagt positiv at det kun var overbevisning og stædighed på at jeg var gravid der gjorde at jeg kunne se den, andre kunne ikke..

Og jeg har fuldstændig regelmæssig mens og en cyklus på 30 dage, men min ægløsning ligget åbenbart bare sent, selvom jeg er ret sikker på at jeg mærkede den på det tidspunkt hvor den normalt ville ligge..

Anmeld

14. maj 2014

Hullahop92

Freyjasmor skriver:

Ind med billede

Jeg testede meget sagt positivt (efter tid) 3+5, men derefter har udviklingen været langsom. Jeg er nu 5+2, og i foregårs tog jeg endnu en test, som stadig var noget mere svag end forventet (sidst var den braaaagende positiv med to lige tydelige streger 4+2).

Og jeg er altså gravid

Så har jeg lagt et billede ind på min profil af denne morgens graviditetstest. :-) Den er utvivlsomt negativ uden nogen form for skyggestreg som sidst..

Anmeld

15. maj 2014

Summer2014baby

Jeg siger desværre negativ :-( jeg kan Intet se på din test men krydser for at den ekstra streg snart kommer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.