Hej alle!
Jeg bliver simpelthen nødt til at komme ud med min fortvivlelse! I er meget velkomne til at kommentere, stille spørgsmål og give råd. 
Min kæreste og jeg har været igang med projekt baby siden september-oktober 2013 og har endnu ikke prøvet at stå med en positiv test. (Heller ikke i forbindelse med MA, SA. eller lignende)
Jeg er i dag på cyklusdag 37 og har ikke mærket noget til min menstruation. De sidste par måneder er jeg hver gang blevet snydt af falske symptomer, hvorefter min menstruation så er kommet mellem CD 30-33.
Denne måned har jeg dog ingen symptomer haft - lige udover de karakteristiske jag i underlivet, når jeg nyser og når jeg strækker mig + en helt ny speciel fornemmelse, som gjorde, at jeg nærmest var sikker på, at jeg var gravid denne gang.
Jeg ved ikke, hvor mange dage jeg er gået over, da min cyklus er forskellig fra måned til måned (går efter et gennemsnit på 34 dage). Jeg burde dog cirka være 3 dage over tid og tog derfor en test i morges. Negativ med evt. skyggestreg - øv øv! 
Jeg forstår ikke, hvordan man kan være så sikker på sin fornemmelse om en graviditet og så alligevel få en negativ test.
Anmeld