Gravid uden positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.687 visninger
20 svar
3 synes godt om
12. maj 2014

Hullahop92

Hej alle!

Jeg bliver simpelthen nødt til at komme ud med min fortvivlelse! I er meget velkomne til at kommentere, stille spørgsmål og give råd. 

Min kæreste og jeg har været igang med projekt baby siden september-oktober 2013 og har endnu ikke prøvet at stå med en positiv test. (Heller ikke i forbindelse med MA, SA. eller lignende)

Jeg er i dag på cyklusdag 37 og har ikke mærket noget til min menstruation. De sidste par måneder er jeg hver gang blevet snydt af falske symptomer, hvorefter min menstruation så er kommet mellem CD 30-33.  Denne måned har jeg dog ingen symptomer haft - lige udover de karakteristiske jag i underlivet, når jeg nyser og når jeg strækker mig + en helt ny speciel fornemmelse, som gjorde, at jeg nærmest var sikker på, at jeg var gravid denne gang. 

Jeg ved ikke, hvor mange dage jeg er gået over, da min cyklus er forskellig fra måned til måned (går efter et gennemsnit på 34 dage). Jeg burde dog cirka være 3 dage over tid og tog derfor en test i morges. Negativ med evt. skyggestreg - øv øv! 

Jeg forstår ikke, hvordan man kan være så sikker på sin fornemmelse om en graviditet og så alligevel få en negativ test. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Kay

Hullahop92 skriver:

Hej alle!

Jeg bliver simpelthen nødt til at komme ud med min fortvivlelse! I er meget velkomne til at kommentere, stille spørgsmål og give råd. 

Min kæreste og jeg har været igang med projekt baby siden september-oktober 2013 og har endnu ikke prøvet at stå med en positiv test. (Heller ikke i forbindelse med MA, SA. eller lignende)

Jeg er i dag på cyklusdag 37 og har ikke mærket noget til min menstruation. De sidste par måneder er jeg hver gang blevet snydt af falske symptomer, hvorefter min menstruation så er kommet mellem CD 30-33.  Denne måned har jeg dog ingen symptomer haft - lige udover de karakteristiske jag i underlivet, når jeg nyser og når jeg strækker mig + en helt ny speciel fornemmelse, som gjorde, at jeg nærmest var sikker på, at jeg var gravid denne gang. 

Jeg ved ikke, hvor mange dage jeg er gået over, da min cyklus er forskellig fra måned til måned (går efter et gennemsnit på 34 dage). Jeg burde dog cirka være 3 dage over tid og tog derfor en test i morges. Negativ med evt. skyggestreg - øv øv! 

Jeg forstår ikke, hvordan man kan være så sikker på sin fornemmelse om en graviditet og så alligevel få en negativ test. 

forstået ret at du havde en skyggestreg i morges? 

Anmeld

12. maj 2014

Skouboe

Med min ældste testede jeg først positiv flere uger over tid.

Anmeld

12. maj 2014

Hullahop92

Kay skriver:

forstået ret at du havde en skyggestreg i morges? 

Ja. Jeg fornemmede en meget svag aftegning af, hvor streg nr. 2 skulle være. Men jeg er ikke sikker på, at der var farve i. 

Anmeld

12. maj 2014

Hullahop92

Skouboe skriver:

Med min ældste testede jeg først positiv flere uger over tid.

Tak Skouboe, for din håbefulde kommentar 

- Hvorfor skal det være så besværligt at få klar besked? 

Anmeld

12. maj 2014

Kay

Hullahop92 skriver:

Ja. Jeg fornemmede en meget svag aftegning af, hvor streg nr. 2 skulle være. Men jeg er ikke sikker på, at der var farve i. 

der re en del kvinder der danner hcg langsomt og derfor skal et stykke "over tid" før testen er positiv... 

når du nu ser en skygge/ aftegning i dag... kan vi jo håbe at om 2 dage at den så er mere positiv... og har farve i...

har selv en gang stået med en skygge... som der ikke var farve i og der var ik noget... men har også stået med hvad jeg var i tvivl om var en skygge eller en svag positiv... og den blev mere positiv og der kom mere farve i... 

håber der kommer mere farve i din 

Anmeld

12. maj 2014

FogL

Ind med billede

Jeg testede meget sagt positivt (efter tid) 3+5, men derefter har udviklingen været langsom. Jeg er nu 5+2, og i foregårs tog jeg endnu en test, som stadig var noget mere svag end forventet (sidst var den braaaagende positiv med to lige tydelige streger 4+2).

Og jeg er altså gravid

Anmeld

12. maj 2014

Hullahop92

Jeg fik desværre ikke taget noget billede af strimlen denne gang, da den bare røg direkte i skraldespanden af bare ærgelse! He he. 

Men hvis jeg stadig ikke har fået min menstruation på onsdag, så tager jeg en ny test og lægger et billede op til jer. Mange tak for jeres dejlig historier! Jeg krydser fingrer. 

Anmeld

12. maj 2014

Anonymo

Hullahop92 skriver:

Hej alle!

Altså jeg ved at menstruation godt kan udeblive hvis man brændene ønsker sig et barn men på den anden side så testede jeg positiv 5+6 

Anmeld

12. maj 2014

Hullahop92

Marts2014 skriver:

Altså jeg ved at menstruation godt kan udeblive hvis man brændene ønsker sig et barn men på den anden side så testede jeg positiv 5+6 

Ja, det er jeg helt bevidst om. Jeg har sikkert selv skabt de symptomer, som jeg oplevede de forrige måneder. 

Men på en eller anden måde, så føles det anderledes denne gang.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.