Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Har nemlig prøvet google - man ifølge lægen, skal jeg bare have hjælp en til at få styr på min cyklus - og ikke andet.
Har nemlig prøvet google - man ifølge lægen, skal jeg bare have hjælp en til at få styr på min cyklus - og ikke andet.
Okay
ja det jeg snakker om er selvfølgelig icsi forsøg ( kunstig befrugtning)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor_til_3_unger skriver: Nu er der rigtig mange forskellige typer medicin til follikelstimulerene,og lige så forskellige er kvinder,så ingen ved på forhånd hvor meget medicin man skal have,men priserne svinger fra 100kr og helt op til 15-20.000kr. De mest almindelige typer medicin er følgende. Pergotime ( formentlig dem du skal have,da det er de mildeste) Puregon Gonal- F Menopur Også evt. Ovitrelle eller pregnyl. Alle aktuelle dagspriser kan findes på www.medicin.dk Hvis du har henvisning er udredningen gratis i det private,lige som IUI-H ( inseminering med partners sæd) også er,hvis i begge har en henvisning.
Nu er der rigtig mange forskellige typer medicin til follikelstimulerene,og lige så forskellige er kvinder,så ingen ved på forhånd hvor meget medicin man skal have,men priserne svinger fra 100kr og helt op til 15-20.000kr.
De mest almindelige typer medicin er følgende.
Pergotime ( formentlig dem du skal have,da det er de mildeste)
Puregon
Gonal- F
Menopur
Også evt. Ovitrelle eller pregnyl.
Alle aktuelle dagspriser kan findes på www.medicin.dk
Hvis du har henvisning er udredningen gratis i det private,lige som IUI-H ( inseminering med partners sæd) også er,hvis i begge har en henvisning.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128