Hvad vil det koste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. maj 2014

Anonym trådstarter

Min cyklus er total godt så-agtigt:

2013:
1-3/7
2-5/8
6-8/9
21-23/10
Ingen i nov. (men ikke gravid)
16-19/12

2014:
18-21/1
27+28/2-2/3
10-12/2

Min læger skriver så - at på en fertilitetsklinik vil de jo nok styre din menstruation med medicin for at du nemmere kan blive gravid. Men hvsd koster det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

os2

Hvis du ikke har fælles børn med din kæreste/mand er behandlingerne gratis på en fertilitets klinik. 

Dvs der er et max på hvor mange forsøg man kan få og der er også en egenbetaling på noget medicin. 

Held og lykke. 

Anmeld

12. maj 2014

Anonym trådstarter

os2 skriver:

Hvis du ikke har fælles børn med din kæreste/mand er behandlingerne gratis på en fertilitets klinik. 

Dvs der er et max på hvor mange forsøg man kan få og der er også en egenbetaling på noget medicin. 

Held og lykke. 

Har en datter på 4 år. Har forsøgte på baby 2 i 1 år og 4 mdr.

Anmeld

12. maj 2014

os2

Ok - du kan jo prøve at Google det ... Men mener man selv skal betale når man har barn i forvejen. 

Tror man kan købe "pakker" på private klinikker hvor man får 3 behandlinger til ca 40.000kr

jeg håber for jer i ellers snart må blive gravide på naturlig måde. 

Anmeld

12. maj 2014

Anonym trådstarter

os2 skriver:

Ok - du kan jo prøve at Google det ... Men mener man selv skal betale når man har barn i forvejen. 

Tror man kan købe "pakker" på private klinikker hvor man får 3 behandlinger til ca 40.000kr

Har nemlig prøvet google - man ifølge lægen, skal jeg bare have hjælp en til at få styr på min cyklus - og ikke andet.

Anmeld

12. maj 2014

Anonym trådstarter

os2 skriver:

Tak

Anmeld

12. maj 2014

FogL

Anonym skriver:

Har nemlig prøvet google - man ifølge lægen, skal jeg bare have hjælp en til at få styr på min cyklus - og ikke andet.

Jeg vil tro han mener du skal have hormoner. Det kan godt være man selv skal betale for det, men kan ikke ige huske hvad det koster. Ikke specielt dyrt så vidt jeg husker.

Anmeld

12. maj 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nu er der rigtig mange forskellige typer medicin til follikelstimulerene,og lige så forskellige er kvinder,så ingen ved på forhånd hvor meget medicin man skal have,men priserne svinger fra 100kr og helt op til 15-20.000kr.

De mest almindelige typer medicin er følgende.

Pergotime ( formentlig dem du skal have,da det er de mildeste)

Puregon

Gonal- F

Menopur

Også evt. Ovitrelle eller pregnyl.

Alle aktuelle dagspriser kan findes på www.medicin.dk

Hvis du har henvisning er udredningen gratis i det private,lige som IUI-H ( inseminering med partners sæd) også er,hvis i begge har en henvisning.

Anmeld

12. maj 2014

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Nu er der rigtig mange forskellige typer medicin til follikelstimulerene,og lige så forskellige er kvinder,så ingen ved på forhånd hvor meget medicin man skal have,men priserne svinger fra 100kr og helt op til 15-20.000kr.

De mest almindelige typer medicin er følgende.

Pergotime ( formentlig dem du skal have,da det er de mildeste)

Puregon

Gonal- F

Menopur

Også evt. Ovitrelle eller pregnyl.

Alle aktuelle dagspriser kan findes på www.medicin.dk

Hvis du har henvisning er udredningen gratis i det private,lige som IUI-H ( inseminering med partners sæd) også er,hvis i begge har en henvisning.

Har skrevet til min læge nu - er jeg er i tvivl om hvordan det forgår og om det er med henvisning.

Tak for svar

Anmeld

12. maj 2014

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Jeg vil tro han mener du skal have hormoner. Det kan godt være man selv skal betale for det, men kan ikke ige huske hvad det koster. Ikke specielt dyrt så vidt jeg husker.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.