Møg dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2014

NessaXenia

SummaSummarum skriver:

Årh det kan jeg da så godt forstå, sidst du så ham var han jo levende og så pludseligt er han væk - uden nogen oplevelse imellem for du var der jo ikke, du fik bare opkaldet så historien hænger jo ikke "rigtig" sammen du ved hvis du forstår mig - du mangler det mellem livet og hans død.. men dejligt De tog sig af ham og begravede ham et smukt sted så han kan lege i Regnbuebroens farver med alle de andre dyr deroppe - han venter på dig med logrende hale og oprejste ører og løber dig i møde når du når frem så i kan følges ad!  Tænker du er blevet skånet for at se hans lille krop helt ødelagt. Blodet er vel rigeligt! Åh Gud da jeg har så ondt af dig at det skulle ske for jer! 

http://youtu.be/ccH7ffwpMuw  

Du rammer så rigtigt!!!

Tak for dine varme ord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

NessaXenia

Troldemommi skriver:

Det er svært at miste en hund, de er jo tit som et familiemedlem som vi elsker meget højt 

Monica 

Ja han var, hvor er det mærkeligt at sige var, men han var - sammen med vores anden chihuahua tæve som vores børn.

Anmeld

11. maj 2014

NessaXenia

SummaSummarum skriver:

Årh det kan jeg da så godt forstå, sidst du så ham var han jo levende og så pludseligt er han væk - uden nogen oplevelse imellem for du var der jo ikke, du fik bare opkaldet så historien hænger jo ikke "rigtig" sammen du ved hvis du forstår mig - du mangler det mellem livet og hans død.. men dejligt De tog sig af ham og begravede ham et smukt sted så han kan lege i Regnbuebroens farver med alle de andre dyr deroppe - han venter på dig med logrende hale og oprejste ører og løber dig i møde når du når frem så i kan følges ad!  Tænker du er blevet skånet for at se hans lille krop helt ødelagt. Blodet er vel rigeligt! Åh Gud da jeg har så ondt af dig at det skulle ske for jer! 

http://youtu.be/ccH7ffwpMuw  

Og der begyndte jeg da virkelig at græde da jeg så den video

Anmeld

11. maj 2014

NessaXenia

Isabella_mor skriver:

Åhh  nej... hvor forfærdeligt... puuha.. 

jeg havde godtnok ikke vidst hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis det var min kære hund det skete for..

jeg føler virkelig med jer..  

Det er så svært at forstå, at man aldrig nogensinde skal holde om ham mere. Og han ligger bare der.. Livløs..

Anmeld

11. maj 2014

Alexander&Lærke

Du får lige et kramdet er forfærdeligt. Prøvede det engang med vores kat som vi var nød til at lade bo hos mine svigerforældre, det nåede den så kun i 2 md så blev den påkørt og kunne ikke gå bagefter. Svigerfar tog en hurtig beslutning og fik den aflivet... Dens ben var helt knust. Øv kedelig besked af få. 

Men mangler ligesom midten som en anden også skriver, fordi man ikke selv var til stede.  

Anmeld

11. maj 2014

NessaXenia

Alexander&Lærke skriver:

Du får lige et kramdet er forfærdeligt. Prøvede det engang med vores kat som vi var nød til at lade bo hos mine svigerforældre, det nåede den så kun i 2 md så blev den påkørt og kunne ikke gå bagefter. Svigerfar tog en hurtig beslutning og fik den aflivet... Dens ben var helt knust. Øv kedelig besked af få. 

Men mangler ligesom midten som en anden også skriver, fordi man ikke selv var til stede.  

Lige præcis, man synes det er helt uvirkeligt.. Nok fordi man ikke var der eller har set ham, kun blodet på vejen og nu det smukke gravsted, velvidende ens elskede hund ligger derunder..

Tak for kram

Anmeld

11. maj 2014

Isabella_mor

NessaXenia skriver:

Det er så svært at forstå, at man aldrig nogensinde skal holde om ham mere. Og han ligger bare der.. Livløs..

ja det må fanme ikke være sjovt... 

håber at han ikke opfattede noget. 

Anmeld

11. maj 2014

NessaXenia

Isabella_mor skriver:

ja det må fanme ikke være sjovt... 

håber at han ikke opfattede noget. 

Håber jeg heller ikke, han var ellers så forsigtig en hund.
Men min mor sagde da jeg var derude at damen der påkørte ham sagde at han blev ramt med forhjulet og røg hen af vejen. Hele forkroppen var knust så tror ikke han opdagede noget..

Tænker bare på at han fryser.. Mærkelig tanke..

Anmeld

11. maj 2014

Fumbo

Puha føler virkelig med dig og sender et stort

Det er så hårdt at miste en af sine 4 benede børn  for ja man knytter sig virkelig til dem.

Har selv oplevet at få en hund kørt ned, han kom til dyrlægen og blev aflivet - det ene forben var brækket og det andet revet af i skulderledet - det var SÅ hårdt (en besøgende kom til at lukke ham ud ved et uheld da han ikke lige tænkte på hunden da han åbnede døren)

Og så har jeg også prøvet det med at miste en hund der blev passet (vi var på ferie) han fik pludselig en mavedrejning uden at vise nogen tegn på det, han lagde sig i svigerforældrenes have under et træ og så var han ellers bare væk  Nok det værste jeg nogensinde har oplevet, da man jo ikke var der til at sige farvel

Det var i august og kan stadig næsten ikke snakke om ham eller tænke på ham uden at jeg begynder at græde

Så lige igen en  herfra

Anmeld

11. maj 2014

Isabella_mor

NessaXenia skriver:

Håber jeg heller ikke, han var ellers så forsigtig en hund.
Men min mor sagde da jeg var derude at damen der påkørte ham sagde at han blev ramt med forhjulet og røg hen af vejen. Hele forkroppen var knust så tror ikke han opdagede noget..

Tænker bare på at han fryser.. Mærkelig tanke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.