Møg dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
28 svar
8 synes godt om
11. maj 2014

NessaXenia

Vores ene hund blev passet af mine forældre idag da vores tæve blev opereret igår og har brug for hvile og ro..

Da vi så lå og sov til middag mig og min datter, ringer min mor, vi var lige faldet i søvn så sætter den bare på lydløs.. Da vi så vågner efter et par timer, har hun ringet flere gange og ringer så tilbage... Hun græder meget, og har aldrig set hende græde før.. Så siger hun at der er sket noget forfærdeligt... Frygter at det er min søster eller stedfar eller hvad man nu lige tænker der....

Mango er blevet kørt ihjel..

Vores hund er blevet kørt ned og de har begravet ham under æbletræet?!?!

Han var helt knust og så slem ud, så meget blod fra en chihuahua.. 

Hvordan ? Hvorfor?

Kørte derud med det samme og møder en stor blodpøl midt på vejen, mine forældre græder og de andre hunde ligger bare..

Møg møg møg dag

Er helt i chok.. Kom tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

EAF

NessaXenia skriver:

Vores ene hund blev passet af mine forældre idag da vores tæve blev opereret igår og har brug for hvile og ro..

Da vi så lå og sov til middag mig og min datter, ringer min mor, vi var lige faldet i søvn så sætter den bare på lydløs.. Da vi så vågner efter et par timer, har hun ringet flere gange og ringer så tilbage... Hun græder meget, og har aldrig set hende græde før.. Så siger hun at der er sket noget forfærdeligt... Frygter at det er min søster eller stedfar eller hvad man nu lige tænker der....

Hvordan ? Hvorfor?

Kørte derud med det samme og møder en stor blodpøl midt på vejen, mine forældre græder og de andre hunde ligger bare..

Møg møg møg dag

Nej nej nej nej nej nej åh ved Gud jeg kan godt forstå du er ked af det!!! Hvor er det forfærdeligt  Lille pus da og hvor må dine forældre have det rigtig rigtig dårligt selvom de af naturlige grunde ikke selv valgte det, men de havde ansvaret for jeres hund - ej nej nej dog  Hvor er det bare sørgeligt  Hvil i fred lille Chao! 

Anmeld

11. maj 2014

LMX

Åh nej.. Det er jeg ked af. Stort kram 

Anmeld

11. maj 2014

NessaXenia

SummaSummarum skriver:

Nej nej nej nej nej nej åh ved Gud jeg kan godt forstå du er ked af det!!! Hvor er det forfærdeligt  Lille pus da og hvor må dine forældre have det rigtig rigtig dårligt selvom de af naturlige grunde ikke selv valgte det, men de havde ansvaret for jeres hund - ej nej nej dog  Hvor er det bare sørgeligt  Hvil i fred lille Chao! 

Har bare sådan lyst til at tro det er en ond drøm
Og grave ham op og se ham leve.

Men det kan man jo ikke og så ligger han bare der, i det kolde hul helt livløs..

Mine forældre er helt knust, de måtte jo samle ham op med en skovl, og begrave ham..

Hvor er man magtesløs, og forbandet knyttet til de dyr...

Tak for din besked, det varmede

Anmeld

11. maj 2014

NessaXenia

LMX skriver:

Åh nej.. Det er jeg ked af. Stort kram 

Tak

Anmeld

11. maj 2014

Dot D

11. maj 2014

NessaXenia

Dot D skriver:

Tak

Anmeld

11. maj 2014

EAF

NessaXenia skriver:

Har bare sådan lyst til at tro det er en ond drøm
Og grave ham op og se ham leve.

Men det kan man jo ikke og så ligger han bare der, i det kolde hul helt livløs..

Mine forældre er helt knust, de måtte jo samle ham op med en skovl, og begrave ham..

Hvor er man magtesløs, og forbandet knyttet til de dyr...

Tak for din besked, det varmede

Årh det kan jeg da så godt forstå, sidst du så ham var han jo levende og så pludseligt er han væk - uden nogen oplevelse imellem for du var der jo ikke, du fik bare opkaldet så historien hænger jo ikke "rigtig" sammen du ved hvis du forstår mig - du mangler det mellem livet og hans død.. men dejligt De tog sig af ham og begravede ham et smukt sted så han kan lege i Regnbuebroens farver med alle de andre dyr deroppe - han venter på dig med logrende hale og oprejste ører og løber dig i møde når du når frem så i kan følges ad!  Tænker du er blevet skånet for at se hans lille krop helt ødelagt. Blodet er vel rigeligt! Åh Gud da jeg har så ondt af dig at det skulle ske for jer! 

http://youtu.be/ccH7ffwpMuw  

Anmeld

11. maj 2014

Troldemommi

NessaXenia skriver:

Hvordan ? Hvorfor?

Møg møg møg dag

Det er svært at miste en hund, de er jo tit som et familiemedlem som vi elsker meget højt 

Monica 

Anmeld

11. maj 2014

Isabella_mor

NessaXenia skriver:

Hvordan ? Hvorfor?

Møg møg møg dag

Åhh  nej... hvor forfærdeligt... puuha.. 

jeg havde godtnok ikke vidst hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis det var min kære hund det skete for..

jeg føler virkelig med jer..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.