Bare lidt galde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2014

Mother-love

Jeg forstår godt du er skuffet.
Egentlig ikke pga du ikke har fået nogen gave men fordi han kommer hjem falder isøvn på sofaen og du laver maden og så smutter han også over til hans bror. Helt ærligt.

Man må da godt mærke det er en lidt speciel dag uanset om det er rund eller ej.

Lige en stor herfra og tillykke med dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

MyLove E

KÆMPE Tillykke Ej hvor øv.

Jeg var blevet VIRKELIG ked og skuffet også. Men jeg elsker virkelig også fødselsdage. ALLE's fødselsdage

Anmeld

10. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Tillykke med fødselsdagen

Anmeld

10. maj 2014

Fumbo

Bare lige tillykke med dagen

Herhjemme er det ikke rigtig noget vi går op i. Vi har næsten lige givet hinanden julegave og jeg har endnu ikke fået en fødselsdagsgave (fyldte år midt april) vi snakker lidt om at give hinanden en tattoo når jeg har født - så har han også haft fødselsdag

Anmeld

11. maj 2014

dola

Og sørme om han ikke også valgte at tage på arbejde nu her... Og skal igen på fredag...

Anmeld

11. maj 2014

Newsence

Selvom man ingen penge har til gave kan man da godt fejre dagen.. Han laver mad, tar den lille , laver en tegning sammen med den lille og er kærlig osv. Altsammen gratis ting der gør noget.. Så syntes du skal sige at du godt er klar over der ikke var penge til gave men at han godt kunne have fejret dig forkælet dig.. At han skal på arbejde fair nok men da han kom hjem burde du kunne have lægget på sofaen og han havde forkælet dig med service...

Sig det til ham... Det er bedst at få det ud.... Og nej det er ikke hormoner for selvom man er gravid kan man altså godt blive sur og skuffet og det kan jeg godt forstå du er...

Anmeld

11. maj 2014

Zelinasmor

Ej hvor var jeg blevet skuffet. Han kunne i det mindste have lavet en god middag i stedet for at SOVE!?!?! Og at han så skal ud og drikke kaffe senere på DIN fødselsdag - ja jeg havde satme slået hånden i bordet. Ville aldrig have fundet mig i sådan en behandling/opførsel på min store dag. 

Tillykke med dagen trods alt

Anmeld

11. maj 2014

LinLin

dola skriver:

Og sørme om han ikke også valgte at tage på arbejde nu her... Og skal igen på fredag...

"Valgte at tage på arbejde" ?

Min mand er også taget på arbejde, men det er der ligesom ikke noget at gøre ved
Så jeg har "ægte" mors dag: helt alene med begge drenge

Anmeld

11. maj 2014

dola

LinLin skriver:

"Valgte at tage på arbejde" ?

Min mand er også taget på arbejde, men det er der ligesom ikke noget at gøre ved
Så jeg har "ægte" mors dag: helt alene med begge drenge

Tja han havde fri i dag men blev ringet op om han liiiige kunne køre ud og kigge på du fyr der var i stykker...

Jeg skal lige... Det skal stå på hans gravsten en dag...

Anmeld

11. maj 2014

LinLin

dola skriver:

Tja han havde fri i dag men blev ringet op om han liiiige kunne køre ud og kigge på du fyr der var i stykker...

Jeg skal lige... Det skal stå på hans gravsten en dag...

Det ville jeg ikke blive sur over - men nu har jeg så også en mand der har et arbejde man aldrig kan regne med det tager vel heller ikke hele dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.