Bare lidt galde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.622 visninger
22 svar
13 synes godt om
10. maj 2014

dola

Jeg er gravid og næsten 7 måneder henne og lidt hormonel mm..

Ja og så er det min fødselsdag i dag, vågnede halv syv fik lov til at bruge en hel halv time på at gå i bad uden nogen MOAR der hev i døren og med lidt hyggeligt musik, og så kom jeg ud til en kop kaffe far havde lavet og et tillykke. 10 min efter tog far på arbejde med ordene skal du med far ud og købe gave når far kommer hjem??

Er selv hele dagen med lillemanden, er nede og handle, leger med den lille, rydder op, vasker tøj, tømmer et par kasser med flytteting, putter den lille, arbejder lidt på computeren...

Far kommer hjem, går ned og leger en halv times tid med den lille kommer op, jeg er ved at lave mad, de kommer op, far lægger sig til at sove...
Vi spiser og far skaber sig (børneagtig med øjnerulning og højlydte suk) over at suppen er for varm... Tja og så ringer hans bror lige og de aftaler han skal kigge forbi til kaffe, og han dukker så op med 5 potteplanter og en tomat plante til mig med en sort tommelfingre, dagens eneste gave....

Ja det var vel så den 30'års fødselsdag, ville egentlig have holdt noget, men da vi lige er flyttet er der måske 22 øre på min konto, så vi venter et år med at holde den....

Men som sagt det er nok alle mine hormoner der spiller ind, men alligevel.. ikke den fedeste fødselsdag, på trods af at jeg havde min lille solstråle ved min side...

Håber I har haft en bedre dag og nyder grand prix'et...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

Troldemommi

dola skriver:

Jeg er gravid og næsten 7 måneder henne og lidt hormonel mm..

Ja og så er det min fødselsdag i dag, vågnede halv syv fik lov til at bruge en hel halv time på at gå i bad uden nogen MOAR der hev i døren og med lidt hyggeligt musik, og så kom jeg ud til en kop kaffe far havde lavet og et tillykke. 10 min efter tog far på arbejde med ordene skal du med far ud og købe gave når far kommer hjem??

Er selv hele dagen med lillemanden, er nede og handle, leger med den lille, rydder op, vasker tøj, tømmer et par kasser med flytteting, putter den lille, arbejder lidt på computeren...

Far kommer hjem, går ned og leger en halv times tid med den lille kommer op, jeg er ved at lave mad, de kommer op, far lægger sig til at sove...
Vi spiser og far skaber sig (børneagtig med øjnerulning og højlydte suk) over at suppen er for varm... Tja og så ringer hans bror lige og de aftaler han skal kigge forbi til kaffe, og han dukker så op med 5 potteplanter og en tomat plante til mig med en sort tommelfingre, dagens eneste gave....

Ja det var vel så den 30'års fødselsdag, ville egentlig have holdt noget, men da vi lige er flyttet er der måske 22 øre på min konto, så vi venter et år med at holde den....

Men som sagt det er nok alle mine hormoner der spiller ind, men alligevel.. ikke den fedeste fødselsdag, på trods af at jeg havde min lille solstråle ved min side...

Håber I har haft en bedre dag og nyder grand prix'et...

Tillykke med fødselsdagen    

Hmm lidt trist rund fødselsdag håber da din mand opper sig en del til næste år 

Monica 

Anmeld

10. maj 2014

Pcokate

Først  Kæmpe tillykke med din 30 års fødselsdag. 

Dernæst kan jeg godt forstå skuffelsen Jeg håber din aften udvikler sig til det bedre

Anmeld

10. maj 2014

Dafnies

Synes ikke jeg ville gå forbi uden et fødselsdagskram

Stort tillykke med fødselsdagen

Anmeld

10. maj 2014

FruK

Tillykke med fødselsdagen!!! 

Kan godt forstå at du er skuffet. Plejer han at gøre sådan på din fødselsdag?? 

Anmeld

10. maj 2014

dola

FruK skriver:

Tillykke med fødselsdagen!!! 

Kan godt forstå at du er skuffet. Plejer han at gøre sådan på din fødselsdag?? 

Tja han plejer måske at købe en gave senere på dagen, dog ikke altid...
Ok tak!

Anmeld

10. maj 2014

LinLin

Jeg har prøvet det for snart fire år siden hvor jeg havde fødselsdag da jeg var 39+6 med vores fælles søn (som i øvrigt blev født dagen efter!)

Min mand kom hjem fra job i Sverige natten til min fødselsdag og havde glemt alt om dagen... Han havde heller ikke fået købt en gave! Jeg blev sgu lidt sur

Men vil så sige at han ikke har glemt min fødselsdag de sidste par år - og tror heller ikke han gør det når jeg bliver 30 til september

Tillykke med fødselsdagen i øvrigt!

Anmeld

10. maj 2014

FruK

dola skriver:

Tja han plejer måske at købe en gave senere på dagen, dog ikke altid...
Ok tak!

Øjs, tarveligt.  Har du ikke sagt det til ham? Hvad gør du til hans fødselsdag?

Anmeld

10. maj 2014

dola

FruK skriver:

Øjs, tarveligt.  Har du ikke sagt det til ham? Hvad gør du til hans fødselsdag?

Tja køber en lille gave fra ham den lille som han får om morgenen sammen med sang som vi plejer.. Tænker jeg! :-S
Tja hvad skal jeg sige er sur over ikke at få en gave.. Og så går han ud og køber en gave af "tvang"... Na ikke lige mig...

Anmeld

10. maj 2014

FruK

Jeg ville sige at jeg blev ked af ikke at få noget. Så ville han forhåbentlig oppe sig lidt i fremtiden, fordi han finder ud af, at det betyder noget for DIG - og han vel gerne vil gøre dig glad? Ellers skulle du da droppe hans gave og give ham en tomatplante! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.