Jeg er gravid og næsten 7 måneder henne og lidt hormonel mm..

Ja og så er det min fødselsdag i dag, vågnede halv syv fik lov til at bruge en hel halv time på at gå i bad uden nogen MOAR der hev i døren og med lidt hyggeligt musik, og så kom jeg ud til en kop kaffe far havde lavet og et tillykke. 10 min efter tog far på arbejde med ordene skal du med far ud og købe gave når far kommer hjem??
Er selv hele dagen med lillemanden, er nede og handle, leger med den lille, rydder op, vasker tøj, tømmer et par kasser med flytteting, putter den lille, arbejder lidt på computeren...
Far kommer hjem, går ned og leger en halv times tid med den lille kommer op, jeg er ved at lave mad, de kommer op, far lægger sig til at sove...
Vi spiser og far skaber sig (børneagtig med øjnerulning og højlydte suk) over at suppen er for varm... Tja og så ringer hans bror lige og de aftaler han skal kigge forbi til kaffe, og han dukker så op med 5 potteplanter og en tomat plante til mig med en sort tommelfingre, dagens eneste gave....

Ja det var vel så den 30'års fødselsdag, ville egentlig have holdt noget, men da vi lige er flyttet er der måske 22 øre på min konto, så vi venter et år med at holde den....

Men som sagt det er nok alle mine hormoner der spiller ind, men alligevel.. ikke den fedeste fødselsdag, på trods af at jeg havde min lille solstråle ved min side...

Håber I har haft en bedre dag og nyder grand prix'et...