Update på: Nogen der har oplevet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2014

MissTas

tweety2060 skriver:

JA når hun er så dygtig til at samarbejde så kan det ikke bruges som 'undskyldning'..... Øv øv
Nej ok, så kan jeg godt se at I må vente med svaret, det var mere hvis det var taget på børneafd og ikke lab...
Håber Det allerbedste og I snart bliver indkaldt til observation og holter monitorering! Og scanning!
Hvor er I henne I landet?

Nej, det er lidt øv er virkelig bekymret.. Har mareridt om natten og frygter det værste, men sådan har man det nok bare når det handler om ens børn Jamen vi er i Hjørring, men har så fået at vide at hvis de finder noget på noget af det hun skal igennem så blir vi tilknyttet Skejby .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

Kamilla-m

MissTas skriver:

Hej igen piger.

Så kom dagen endelig hvor Annastacia skulle undersøges. Det gik forholdsvis fint, men jeg er nu stadig bekymret og var lægen i grunden også. Der var dog en del positive ting, som vi er rigtig glade for, men de kunne ikke udelukke noget alvorligt. Selve børneundersøgelsen var helt normal på trods af for højt blodtryk :/ Vi fik taget blodprøver og lavet et EKG, som vi venter svar på. Derudover afventer vi en henvisning til en hjertescanning samt en 3-dags indlæggelse hvor hun skal have hjerteovervågning på i døgndrift, hvor materialet efterfølgende skal ses af hjertelæger. De vil se om hendes cyanose giver udslag i hjerterytmen.

Da hun har for højt blodtryk og samtidig bliver blå tænker jeg en forsnævring på hovedpulsåren.. Men vi må se hvad det efterfølgende bringer..

Åhh det er hårdt når ens børn ikke er raske

Hvor jeg føler med jer. Vi er selv igennem det samme :-(. Vores datter er også blå flere gange om dagen. Hun har mislyd på hjertet, og hjertediagram er heller ikke normal. Vi skal vi skanning d 15

Anmeld

10. maj 2014

Kamilla-m

MissTas skriver:

Hej igen piger.

Så kom dagen endelig hvor Annastacia skulle undersøges. Det gik forholdsvis fint, men jeg er nu stadig bekymret og var lægen i grunden også. Der var dog en del positive ting, som vi er rigtig glade for, men de kunne ikke udelukke noget alvorligt. Selve børneundersøgelsen var helt normal på trods af for højt blodtryk :/ Vi fik taget blodprøver og lavet et EKG, som vi venter svar på. Derudover afventer vi en henvisning til en hjertescanning samt en 3-dags indlæggelse hvor hun skal have hjerteovervågning på i døgndrift, hvor materialet efterfølgende skal ses af hjertelæger. De vil se om hendes cyanose giver udslag i hjerterytmen.

Da hun har for højt blodtryk og samtidig bliver blå tænker jeg en forsnævring på hovedpulsåren.. Men vi må se hvad det efterfølgende bringer..

Skanningen tror jeg også i skal til hurtigt - min datter var i hjørring i tirsdags og skal ind på torsdag til skanning.

Anmeld

10. maj 2014

MissTas

MortilMogL skriver:

Hvor jeg føler med jer. Vi er selv igennem det samme :-(. Vores datter er også blå flere gange om dagen. Hun har mislyd på hjertet, og hjertediagram er heller ikke normal. Vi skal vi skanning d 15

Øv, er jeg ked af at hører men ja, vi venter brev derfra, men håber det bliver hurtigt hvert fald! Og held og lykke med jeres datter 

Anmeld

10. maj 2014

M&N

MissTas skriver:

Hej igen piger.

Anmeld

10. maj 2014

Carina:-)

Håber det bedste 

Anmeld

10. maj 2014

tweety2060

MissTas skriver:

Nej, det er lidt øv er virkelig bekymret.. Har mareridt om natten og frygter det værste, men sådan har man det nok bare når det handler om ens børn Jamen vi er i Hjørring, men har så fået at vide at hvis de finder noget på noget af det hun skal igennem så blir vi tilknyttet Skejby .. 

Kan godt forstå du/i er bekymret! Ens dyrbareste har man jo lyst til at beskytte og passe på! Og uvisheden er rigtig slemt, bla fordi man kan tænke en masse tanker (relevante/irrelevante)

Håber I får indkaldelsen snart så I kan få lidt klarhed!

Anmeld

11. maj 2014

Kamilla-m

MissTas skriver:

Øv, er jeg ked af at hører men ja, vi venter brev derfra, men håber det bliver hurtigt hvert fald! Og held og lykke med jeres datter 

I lige måde :-).
Men fra vi var inde til ekg til vi har en tid gik der kun 14 dage :-). Vi fik nummer med hjem til hjerte afl vi skulle ringe til vis der blev noget. Det giver en lille indre ro.

Anmeld

12. maj 2014

4xGreve

puha, det bliver spændende at høe svar på alle de prøver jeg krydser alt hvad jeg kan for jer...

Vi fik også lige et chok da vores datter lige pludselig skulle udredes for kræft, hun bliver 6 år på lørdag og hun er allerede blevet udredt for kræft for første gang. det var en barsk omgang og lige pludselig bliver ens vøreste maridt en realitet men heldigvis viste det sig at det ikke er kræft, prøverne viste noget uspecifikt men det skulle ikke være ondartet og det er ikke noget det skal fjernes på nuværende tidspunkt, men uha hvor forstår jeg godt din angst!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.