Update på: Nogen der har oplevet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.899 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. maj 2014

MissTas

Hej igen piger.

Så kom dagen endelig hvor Annastacia skulle undersøges. Det gik forholdsvis fint, men jeg er nu stadig bekymret og var lægen i grunden også. Der var dog en del positive ting, som vi er rigtig glade for, men de kunne ikke udelukke noget alvorligt. Selve børneundersøgelsen var helt normal på trods af for højt blodtryk :/ Vi fik taget blodprøver og lavet et EKG, som vi venter svar på. Derudover afventer vi en henvisning til en hjertescanning samt en 3-dags indlæggelse hvor hun skal have hjerteovervågning på i døgndrift, hvor materialet efterfølgende skal ses af hjertelæger. De vil se om hendes cyanose giver udslag i hjerterytmen.

Da hun har for højt blodtryk og samtidig bliver blå tænker jeg en forsnævring på hovedpulsåren.. Men vi må se hvad det efterfølgende bringer..

Åhh det er hårdt når ens børn ikke er raske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Aagaard

MissTas skriver:

Hej igen piger.

Så kom dagen endelig hvor Annastacia skulle undersøges. Det gik forholdsvis fint, men jeg er nu stadig bekymret og var lægen i grunden også. Der var dog en del positive ting, som vi er rigtig glade for, men de kunne ikke udelukke noget alvorligt. Selve børneundersøgelsen var helt normal på trods af for højt blodtryk :/ Vi fik taget blodprøver og lavet et EKG, som vi venter svar på. Derudover afventer vi en henvisning til en hjertescanning samt en 3-dags indlæggelse hvor hun skal have hjerteovervågning på i døgndrift, hvor materialet efterfølgende skal ses af hjertelæger. De vil se om hendes cyanose giver udslag i hjerterytmen.

Da hun har for højt blodtryk og samtidig bliver blå tænker jeg en forsnævring på hovedpulsåren.. Men vi må se hvad det efterfølgende bringer..

Åhh det er hårdt når ens børn ikke er raske

Anmeld

9. maj 2014

Frk.S

Åha altså, føler virkelig med dig. Den bekymring. 

Anmeld

9. maj 2014

MissTas

Frk.S skriver:

Åha altså, føler virkelig med dig. Den bekymring. 

Ja, kunne det ikk have været en selv i stedet .. Men krydser og ber for at det er noget der ikke har betydning.. 

Anmeld

9. maj 2014

Frk.S

MissTas skriver:

Ja, kunne det ikk have været en selv i stedet .. Men krydser og ber for at det er noget der ikke har betydning.. 

Jeg krydser også alt hvad jeg kan for jer. 

Anmeld

9. maj 2014

MissTas

Frk.S skriver:

Jeg krydser også alt hvad jeg kan for jer. 

Tusind tak ! 

Anmeld

9. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Føler med dig, det gør ondt på en mor når ens baby har det dårligt. Sender alle positive tanker i jeres retning 

Anmeld

9. maj 2014

tweety2060

Godt hun er blevet set på...
Håber det bedste xxx
Kunne hun samarbejde da der skulle måles bt ? De færrest børn syntes det er sjovt og kan blive falsk pga gråd.... Men hvis hun samarbejdede så er det jo reelt nok...ekg burde de da kunne se på med det samme....

Anmeld

10. maj 2014

MissTas

tweety2060 skriver:

Godt hun er blevet set på...
Håber det bedste xxx
Kunne hun samarbejde da der skulle måles bt ? De færrest børn syntes det er sjovt og kan blive falsk pga gråd.... Men hvis hun samarbejdede så er det jo reelt nok...ekg burde de da kunne se på med det samme....

Ja det kunne hun fint samarbejde om. Der blev taget et på henholdsvis 138/68 og 125/65, med ca. 10 min mellemrum .. Så det ligger i den høje ende for hende alder må man sige. Ekg fik lavet i labaratoriet hvor hun fik taget blodprøver, så de skulle sende resultatet til børnelægen, derfor vi ikk fik svar med det samme ..

Anmeld

10. maj 2014

tweety2060

MissTas skriver:

Ja det kunne hun fint samarbejde om. Der blev taget et på henholdsvis 138/68 og 125/65, med ca. 10 min mellemrum .. Så det ligger i den høje ende for hende alder må man sige. Ekg fik lavet i labaratoriet hvor hun fik taget blodprøver, så de skulle sende resultatet til børnelægen, derfor vi ikk fik svar med det samme ..

JA når hun er så dygtig til at samarbejde så kan det ikke bruges som 'undskyldning'..... Øv øv
Nej ok, så kan jeg godt se at I må vente med svaret, det var mere hvis det var taget på børneafd og ikke lab...
Håber Det allerbedste og I snart bliver indkaldt til observation og holter monitorering! Og scanning!
Hvor er I henne I landet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.