Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jo det har jeg. Husk at de er svære at se og de var tydeligere i virkeligheden
Jo det har jeg. Husk at de er svære at se og de var tydeligere i virkeligheden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bak skriver: Jeg kan godt skimte en svag streg bedst på midterste test. Krydser fingre for dig.
Jeg kan godt skimte en svag streg bedst på midterste test. Krydser fingre for dig.
Anonym skriver: Var dine tests heller ikke så tydelige? Se mine ovenstående.
Var dine tests heller ikke så tydelige? Se mine ovenstående.
Specielt med min første søn var de meget utydelige. Til gengæld betød selv den mest utydelige streg gravid fir mig, så tror bestemt den kunne være der for dig
Tror jeg var i hvert fald 14 dage over tid før jeg fik en tydelig streg med ham. Det er helt vildt irriterende så det var derfor jeg prøvede clear blue anden gang
Christine skriver: Specielt med min første søn var de meget utydelige. Til gengæld betød selv den mest utydelige streg gravid fir mig, så tror bestemt den kunne være der for dig Tror jeg var i hvert fald 14 dage over tid før jeg fik en tydelig streg med ham. Det er helt vildt irriterende så det var derfor jeg prøvede clear blue anden gang
Hugoline. skriver: Da jeg var gravid, der endte med tvillinger, var den en smule positiv 3+, men den var negativ 4+0. Dog kom stregen igen få dage efter, stadig utydelig.
Da jeg var gravid, der endte med tvillinger, var den en smule positiv 3+, men den var negativ 4+0. Dog kom stregen igen få dage efter, stadig utydelig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128