Den bliver ikke tydelig og tydeligere... (G test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2014

Bak

Anonym skriver:

Jo det har jeg. Husk at de er svære at se og de var tydeligere i virkeligheden

Jeg kan godt skimte en svag streg bedst på midterste test. Krydser fingre for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Jeg kan godt skimte en svag streg bedst på midterste test. Krydser fingre for dig.

Tak

Anmeld

9. maj 2014

Christine

Anonym skriver:

Var dine tests heller ikke så tydelige? Se mine ovenstående.

Specielt med min første søn var de meget utydelige. Til gengæld betød selv den mest utydelige streg gravid fir mig, så tror bestemt den kunne være der for dig 

Tror jeg var i hvert fald 14 dage over tid før jeg fik en tydelig streg med ham. Det er helt vildt irriterende så det var derfor jeg prøvede clear blue anden gang 

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Specielt med min første søn var de meget utydelige. Til gengæld betød selv den mest utydelige streg gravid fir mig, så tror bestemt den kunne være der for dig 

Tror jeg var i hvert fald 14 dage over tid før jeg fik en tydelig streg med ham. Det er helt vildt irriterende så det var derfor jeg prøvede clear blue anden gang 

Okay vildt.. Jeg må se tiden an

Anmeld

11. maj 2014

Hugoline.

Da jeg var gravid, der endte med tvillinger, var den en smule positiv 3+, men den var negativ 4+0. Dog kom stregen igen få dage efter, stadig utydelig.

Anmeld

11. maj 2014

Anonym trådstarter

Hugoline. skriver:

Da jeg var gravid, der endte med tvillinger, var den en smule positiv 3+, men den var negativ 4+0. Dog kom stregen igen få dage efter, stadig utydelig.

Oki vildt. Sjovt at kroppen kan lege med en på den måde. Har desværre fået min mens i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.