Den bliver ikke tydelig og tydeligere... (G test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.793 visninger
15 svar
4 synes godt om
8. maj 2014

Anonym trådstarter

Har de sidste tre dage testet (er 4+1 i dag) og har lige kunne skimte en streg, MEN den bliver slet ikke så tydelig så man ikke er i tvivl og de sidste tre gange er der heller ikke sket en særlig udvikling...

Hvad gør jeg? Bliver desperat for at vide om jeg er gravid eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Bak

Anonym skriver:

Har de sidste tre dage testet (er 4+1 i dag) og har lige kunne skimte en streg, MEN den bliver slet ikke så tydelig så man ikke er i tvivl og de sidste tre gange er der heller ikke sket en særlig udvikling...

Hvad gør jeg? Bliver desperat for at vide om jeg er gravid eller ej.

Der er desværre ikke andet at gøre end at vente.
En scanning kan sandsynligvis heller ikke afsløre noget så tidligt. Det er som regel først ved uge 5-6 man kan se noget på en scanning.

Du må prøve at teste igen, andet er der ikke for. Hvis mens kommer har du jo svaret, men ellers må du vente. Hvis der er to streger er du sandsynligvis gravid.
Har du prøvet en clear blue? Så skal du ikke analysere streger

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Der er desværre ikke andet at gøre end at vente.
En scanning kan sandsynligvis heller ikke afsløre noget så tidligt. Det er som regel først ved uge 5-6 man kan se noget på en scanning.

Du må prøve at teste igen, andet er der ikke for. Hvis mens kommer har du jo svaret, men ellers må du vente. Hvis der er to streger er du sandsynligvis gravid.
Har du prøvet en clear blue? Så skal du ikke analysere streger

Jamen du har ret..

Nej det har jeg ikke, det er mange penge og bruge hvis jeg nu ikke har så meget hcg at den heller ikke kan måle det..

Anmeld

8. maj 2014

Bak

Anonym skriver:

Jamen du har ret..

Nej det har jeg ikke, det er mange penge og bruge hvis jeg nu ikke har så meget hcg at den heller ikke kan måle det..

Tja, det er det måske. Jeg havde selv en utydelig ekstra streg, købte så en clear blue og den gave klar besked... Jeg synes, det var pengene værd, men den var jo så også positiv.

for dig. Mon ikke der sker noget de næste par dage.

Anmeld

8. maj 2014

Frk.S

Har du ikke billede af dine tests? Så kan vi se.

I cyklussen inden jeg blev gravid med lillesøster - havde jeg en meget svag streg som heller ikke blev tydeligere. Da jeg ved samme tid i min første graviditet havde en fin tydelig streg, bekymrede det mig at denne var så svag.
Da jeg har et job, hvor det er vigtigt jeg ved hvis jeg er gravid (og jeg ligesom ikke havde lyst til at annoncere at jeg måske var) tog jeg til lægen for at få taget en blodprøve. Dagen efter fik jeg svaret at HCG kun var 14 - men der var jeg også begyndt at bløde. Så mine streger var så utydelige fordi der var tale om en biokemisk graviditet.

Dette behøver jo ikke være tilfældet for dig - nogen danner jo også HCG meget langsomt.
Prøv igen om nogle dage, hvis du ikke er begyndt at bløde.  

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Tja, det er det måske. Jeg havde selv en utydelig ekstra streg, købte så en clear blue og den gave klar besked... Jeg synes, det var pengene værd, men den var jo så også positiv.

Jo det håber jeg da

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

I cyklussen inden jeg blev gravid med lillesøster - havde jeg en meget svag streg som heller ikke blev tydeligere. Da jeg ved samme tid i min første graviditet havde en fin tydelig streg, bekymrede det mig at denne var så svag.
Da jeg har et job, hvor det er vigtigt jeg ved hvis jeg er gravid (og jeg ligesom ikke havde lyst til at annoncere at jeg måske var) tog jeg til lægen for at få taget en blodprøve. Dagen efter fik jeg svaret at HCG kun var 14 - men der var jeg også begyndt at bløde. Så mine streger var så utydelige fordi der var tale om en biokemisk graviditet.

Dette behøver jo ikke være tilfældet for dig - nogen danner jo også HCG meget langsomt.

Jo det har jeg. Husk at de er svære at se og de var tydeligere i virkeligheden
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Den sidste er med en anden test og er derfor mere utydelig

Anmeld

8. maj 2014

Christine

Bak skriver:

Vil bare lige erklære mig enig mht clear blue - her var den klart pengene værd i sin tid og gav klart og rigtigt svar dagen efter forventet mens. De andre "strimmel" nogle var til gengæld helt håbløse flere gange for mig.

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Vil bare lige erklære mig enig mht clear blue - her var den klart pengene værd i sin tid og gav klart og rigtigt svar dagen efter forventet mens. De andre "strimmel" nogle var til gengæld helt håbløse flere gange for mig.

Var dine tests heller ikke så tydelige? Se mine ovenstående.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.