Hvad skal i lave i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2014

Leneur

Jeg er på vej i bad. Til møde med min advokat. Silje bliver hentet i bh af mormor. Så de skal hygge sig mens jeg er af sted. Så giver mormor aftensmad og vi tager hjem og skal gøre Silje klar til natten, så putter vi i sengen. Læser historie og Silje falder i søvn. Derefter skal jeg se lidt tv og være lidt på nettet, til jeg selv skal i seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Moma

Arbejde. Hente børn, lave aftensmad, smøre madpakker, rydde lidt op og lægge tøj sammen, støvsuge, gå tur med hunden, hygge med børnene og så til træning i aften.

Det er en af de almindelige dage i vores familie i dag.

Anmeld

8. maj 2014

Carina:-)

Arbejde ,krydret med lidt overspringshandlinger ala Baby.dk

Og så skal jeg hente born igen kl 14. -Så trænger de til at være sammen med deres mor igen

Anmeld

8. maj 2014

Benjamins'mor

Putte-mor skriver:

Ja, hvad skal i lave i dag?

Har egentligt ikke så meget energi. Så ud over at tage et bad og ned i byen efter ørepropper skal jeg ikke så meget

Blev færdig med min uddannelse for 1 1/2 mdr siden. Og er dælme blevet doven af at gå hjemme

Jeg synes virkeligt det er svært at holde sig i gang.

Håber i får en fantastisk dag derude, og rigtig god arbejdslyst, til jer der er så heldige

Min mand skal først møde 14.45, så han lod mig sove til 10.20, det var tiltrængt, kan ikke huske hvornår jeg sidst sov så længe.
Så var vi nede og sende pakker og så ved jeg ikke hvad resten af dagen skal gå med, den ældste kommer hjem omkring når min mand skal afsted så vi skal nok bare hygge inde i dette dårlige vejr.

Anmeld

8. maj 2014

Mama85

Min mand har fri i dag, og er ude og hente en trampolin til vores store pige. Dagen startede med at han tog børnene op, og da han havde fleveret storesøster i bh, hentede han beød fra bageren  Lige nu sover Lillebror middagssøvn og gør det nok i 2 timer mere. Jeg ser DHW og sidder med iPad'en. Når manden har sat trampolinen op skal vi hente storesøster og når hun har hoppet lidt på den, så kører vi ud og spiser..når vi kommer hjem putter manden børnene mens beg slapper af 

Anmeld

8. maj 2014

lille-fisen

Indtil videre har jeg fået ordnet nogle ting herhjemme, handlet ind, været nede at træne og haft min bror og far forbi til frokost. Resten af dagen står på arbejde og mangler også at se de sidste afsnit af game of thrones 

Anmeld

8. maj 2014

Isabella_mor

Jeg skal først lige have fri fra skole, og så skal jeg handle ind til at bage kage til i morgen, så skal jeg hjem og bage.  Og klargøre lidt til i morgen

Anmeld

8. maj 2014

2721

Vi har holdt dovne morgen og været på biblioteket og fodret ællinger. Så skulle vi have lidt frokost.
Nu er jeg ved at have lavet de sidste pandekager mens lille manden laver lækre modellervoks kager
Og så skal der hygges med hjemmelavede boller og pandekager og self varm kakao
Elsker regnvejrsdage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.