Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Arbejde. Hente børn, lave aftensmad, smøre madpakker, rydde lidt op og lægge tøj sammen, støvsuge, gå tur med hunden, hygge med børnene og så til træning i aften.
Det er en af de almindelige dage i vores familie i dag.
Arbejde ,krydret med lidt overspringshandlinger ala Baby.dk
Og så skal jeg hente born igen kl 14. -Så trænger de til at være sammen med deres mor igen
Putte-mor skriver: Ja, hvad skal i lave i dag? Har egentligt ikke så meget energi. Så ud over at tage et bad og ned i byen efter ørepropper skal jeg ikke så meget Blev færdig med min uddannelse for 1 1/2 mdr siden. Og er dælme blevet doven af at gå hjemme Jeg synes virkeligt det er svært at holde sig i gang.Håber i får en fantastisk dag derude, og rigtig god arbejdslyst, til jer der er så heldige
Ja, hvad skal i lave i dag? Har egentligt ikke så meget energi. Så ud over at tage et bad og ned i byen efter ørepropper skal jeg ikke så meget Blev færdig med min uddannelse for 1 1/2 mdr siden. Og er dælme blevet doven af at gå hjemme Jeg synes virkeligt det er svært at holde sig i gang.Håber i får en fantastisk dag derude, og rigtig god arbejdslyst, til jer der er så heldige
Min mand har fri i dag, og er ude og hente en trampolin til vores store pige. Dagen startede med at han tog børnene op, og da han havde fleveret storesøster i bh, hentede han beød fra bageren Lige nu sover Lillebror middagssøvn og gør det nok i 2 timer mere. Jeg ser DHW og sidder med iPad'en. Når manden har sat trampolinen op skal vi hente storesøster og når hun har hoppet lidt på den, så kører vi ud og spiser..når vi kommer hjem putter manden børnene mens beg slapper af
Indtil videre har jeg fået ordnet nogle ting herhjemme, handlet ind, været nede at træne og haft min bror og far forbi til frokost. Resten af dagen står på arbejde og mangler også at se de sidste afsnit af game of thrones
Jeg skal først lige have fri fra skole, og så skal jeg handle ind til at bage kage til i morgen, så skal jeg hjem og bage. Og klargøre lidt til i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128