Hvad skal i lave i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
17 svar
2 synes godt om
8. maj 2014

Mutti2

Ja, hvad skal i lave i dag?

Har egentligt ikke så meget energi. Så ud over at tage et bad og ned i byen efter ørepropper skal jeg ikke så meget

Blev færdig med min uddannelse for 1 1/2 mdr siden. Og er dælme blevet doven af at gå hjemme

Jeg synes virkeligt det er svært at holde sig i gang.

Håber i får en fantastisk dag derude, og rigtig god arbejdslyst, til jer der er så heldige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Ploffer

Putte-mor skriver:

Har egentligt ikke så meget energi. Så ud over at tage et bad og ned i byen efter ørepropper skal jeg ikke så meget

Blev færdig med min uddannelse for 1 1/2 mdr siden. Og er dælme blevet doven af at gå hjemme

Håber i får en fantastisk dag derude, og rigtig god arbejdslyst, til jer der er så heldige

Jeg skal i skole fra 12 til 14:25 og så skal jeg skynde mig hjem... Skal nemlig til New Kids On The Block koncert med min søster i aften

Anmeld

8. maj 2014

Troldemommi

Udover at passe Daniel er jeg ved at flytte om i vores stue, men det går skidt, jeg er uvenner med vores sofa og derfor har jeg smidt mig i den og stener Reba 

Monica 

Anmeld

8. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har fri i dag, så har valgt at thea holder fri fra børnehave, mens alberte er kommet i dp. Thea ska starte i skole efter sommerferien, så jeg nyder vores sidste frihed sammen. 

Vi ska i banken og veksle til pund, så ska vi finde en mostesdags gave, for moster ska passe begge unger hele weekenden, mens vi er i London med kærstens arbejde.

Vi ska bare rundt og shoppe lidt og hygge, inden jeg ska ind til min søster og klippes og farves i eftermiddag. Vh stine

Anmeld

8. maj 2014

MorDk

Idag stod vi alle op kl.06.15 og spiste morgenmad. Jeg har smurt madpakker og gjort ungerne klar. Kl.08.15 kom De i inst. og efterfølgende løb jeg 3 km. Så har jeg været i bad og sovet 1 time. Nu spiser jeg morgenmad/frokost og ser Go'morgen danmark og nørder lidt på computeren. 

Senere skal jeg handle og så hente ungerne... 

Anmeld

8. maj 2014

Eliza

Tja natten stod på kaskader af opkast fra 2 årig søn efterfulgt af tyndmave i vildskab, sååh... Med en syg dreng på 2 og lillebror på 3 uger, så står den på sofahygge, massere af bleskift og vask af sengetøj.

Anmeld

8. maj 2014

liten-mamma

Putte-mor skriver:

Jeg skal til Brøndby kamp kl. 20 Indtil da skal jeg slappe af og drikke nogle øl med drengene.

Anmeld

8. maj 2014

Muffinmus

Jeg er i praktik på sygehus lige nu, men havde vågen lille pige det meste af natten, men til sidste faldt vi alle i søvn og jeg vågnede så op igen kl 5 med kvalme og hovedpine....sikkert udløst af minus søvn:-)
Har dog fået det lidt bedre efter 3 timers lur på sofaen samt mad. Så håber jeg er helt klar igen i eftermiddag. Skal bage i aften, kage til dp da min datter holder fødselsdag der i morgen.

Anmeld

8. maj 2014

Dinsen

Har fået ordnet lidt her hjemme efter jeg har afleveret sønnen, samt vasket tøj..

Nu vil jeg slappe lidt af, og så ha pakker da jeg ska til landsmøde i epilepsiforeningen her i weekenden!

Anmeld

8. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Putte-mor skriver:

Jeg er på barsel (og er sygemeldt), så jeg er måske også en smule doven.

Men jeg tror at dagen skal foregå med at tømme opvasker og rydde op i køkkenet, og så skal jeg gøre mig klar, for skal til fødselsforberedelse med min eks her kl. 16.30

Og så skal jeg have pakket mine ting, eftersom jeg skal hjem til mig selv i morgen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.