Hvilken spillekonsol/maskine anbefales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2014

Soffy27

Orv ja - en Nintendo er guld værd vores søn har et kort i, så der ligger Ca 50 spil på, så der skal ikke skiftes spil osv.. den er skøn at have med på farten og det er en han kan spille selvstændigt og han er super dygtig og lærer gerne sin mor et par tricks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

FogL

Mussen2 skriver:

Vi vil gerne give vores datter en eller anden form for spillekonsol/maskine i fødselsdagsgave. Gerne en hun kan bruge selv uden den store hjælp.

Jeg aner ikke en kæft om den slags har kun det kendskab til det som jeg fik selv som barn/pige

Så jeg ved derfor slet ikke hvad der egner sig bedst il en pige 5 år?

Om det er stor, håndholdt, Nintendo, Wii, playstation etc. Hvad synes du er bedst og hvorfor og gerne spilforslag
På forhånd tak

Min erfaring siger mig at playstation er mere for store børn og barnlige sjæle - hvor nintendo's DS'er er mere til børn. Så sådan en ville jeg gå efter

Anmeld

7. maj 2014

Tip!

Min søn har en Nintendo ds og vi har en wii... Men aldrig noget han bruger, da han spiller på vores iPad.... 

Anmeld

7. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg ville helt klart sige en nintendo DS. Der er rigtig mange spil for mindre børn, men hun kan også have rigtig meget glæde af den når hun bliver større.

- Jeg fik selv en da de udkom og kan altså stadig finde på at sidde med den 
Og mine niecer på 4 og 6 elsker at få lov og sidde med mosters DS når vi ses

Anmeld

7. maj 2014

PernilleogLouis

Vi har lidt af hvert. 

Han har en nintendo wii - den bruger han kun til Mario Kart

Så har han en ps3 - den spiller han bl.a Skylanders på, legospil - han er ret glad for den

Hans nintendo 3ds - bruger han meget lidt selvom han har en del spil - han fik den da han var 4 og det har aldrig været et hit

Så har han en ipad og det er klart den han bruger mest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.