Hvilken spillekonsol/maskine anbefales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.290 visninger
14 svar
4 synes godt om
6. maj 2014

Mussen2

Vi vil gerne give vores datter en eller anden form for spillekonsol/maskine i fødselsdagsgave. Gerne en hun kan bruge selv uden den store hjælp.

Jeg aner ikke en kæft om den slags har kun det kendskab til det som jeg fik selv som barn/pige

Så jeg ved derfor slet ikke hvad der egner sig bedst il en pige 5 år?

Om det er stor, håndholdt, Nintendo, Wii, playstation etc. Hvad synes du er bedst og hvorfor og gerne spilforslag
På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Til en pige på 5 vil jeg anbefale nintendo  

Der er ik rigtig nogen spil til playstation til den alder og wii syntes jeg heller ikke der er specielt mange godt. 

Men til nintendo fåes rigtig mange spil til den alder. Min lillebror havde stor glæde af hans. 

Anmeld

6. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Helt klart wii. Der kan hun spille alene, men også hvis hun har veninder på besøg. Min datter på 5 år er glad for vores og står gerne og danser med sine veninder til danse-spil

Anmeld

6. maj 2014

Mussen2

MoarHvidovre skriver:

Helt klart wii. Der kan hun spille alene, men også hvis hun har veninder på besøg. Min datter på 5 år er glad for vores og står gerne og danser med sine veninder til danse-spil

Hvilke spil e de så hun spiller. Vi har en wii (flere år gammel) som vi ikke rigtig er kommet i gang med

Anmeld

6. maj 2014

Mussen2

SANIE89 skriver:

Til en pige på 5 vil jeg anbefale nintendo  

Der er ik rigtig nogen spil til playstation til den alder og wii syntes jeg heller ikke der er specielt mange godt. 

Men til nintendo fåes rigtig mange spil til den alder. Min lillebror havde stor glæde af hans. 

hvor gammel er din lillebror?

Anmeld

6. maj 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Nu er han 12 men han fik hans da han var en 4-5 år og brugte den i en del år inden han fik xbox i stedet. 

Så vil sige hun har god brug af den i nogle år indtil wii, playstation osv er mere for hendes alder. 

Man kan få mange spil til hendes alder til nintendo. Min kæresten datter har en sammen med sin lillebror på 3 og de spiller fint på den begge 2. (Bor ved deres mor så ved ikke lige hvad psil de har) 

Anmeld

6. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mussen2 skriver:

Hvilke spil e de så hun spiller. Vi har en wii (flere år gammel) som vi ikke rigtig er kommet i gang med

Hun har smølfe dansespil, Just dance og et andet spil jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Jeg kan godt lide ideen om, at man kan lave noget sammen selvom det er spil.

Vi tager desuden ofte på biblioteket og låner spil - det kan man også til wii.

I må frem med den gamle wii og så må I ellers danse rundt i stuen alle sammen, he he he

Anmeld

7. maj 2014

lassemor07

Mussen2 skriver:

Vi vil gerne give vores datter en eller anden form for spillekonsol/maskine i fødselsdagsgave. Gerne en hun kan bruge selv uden den store hjælp.

Jeg aner ikke en kæft om den slags har kun det kendskab til det som jeg fik selv som barn/pige

Om det er stor, håndholdt, Nintendo, Wii, playstation etc. Hvad synes du er bedst og hvorfor og gerne spilforslag
På forhånd tak

Lasse er meget glad for sin nintendo Han har både en wii og en nintendo og spiller helt klart mest på sin nintendo og den er guld vær vis vi skal nogle steder Han kan selv sidde og spille på den og han er 7

Anmeld

7. maj 2014

Pcokate

Mussen2 skriver:

På forhånd tak

Wii er god til børn der gerne vil være fysisk med fx just dance, wii sport men også mere alm. Som Super Mario

ps3 til de lidt større børn da R og L knapper oftest tages i brug. 

nintendo ds har lidt ps3 verden/wii verden og noget de fleste børn kan finde ud af (og så kan den medbringes overalt).

Men igen skal de jo nok lærer det uanset hvad. 

Anmeld

7. maj 2014

Soffy27

Min knægt på 4 spiller både wii og Playstation og det er skræmmende hvor hurtigt de lærer..
med wii kan du købe spil i wiishoppen på konsollen, og det samme kan du med Playstation.. på begge konsoller er der mulighed for spil i alle aldre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.