Hvilket sæt skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2014

Lunae

Freyjasmor skriver:

Jeg har stemt på nr 3 - men mest fordi jeg synes det lyder som et lidt mere roligt bryllup uden det store lir? Det synes jeg måske nr 1 vil blive - og måske også for varmt..

Jeg er også helt skudt i sæt nr 3, men ved ikke om det er for casual!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

Mor til F

Han er da noget af det kæreste jeg længe har set Hold op hvor er han sød  Jeg synes nummer 1 er virkelig sødt. Men har svært ved at få øjnene fra August!  Cate

Anmeld

6. maj 2014

Anonymo

Lunae skriver:

Så er der bryllup om 18 dage. Camille skal have en fin kjole i offwhite på, fra pompdelux.

Men hvad skal August have på?

Det er et forårsbryllup og vi skal vies udenfor i stille og rolige omgivelser. Far skal have et mørkeblåt jakkesæt fra Tiger of Sweden på.

Det første, dels pga. det er MEGA SØDT og dels pga. så vil det da matche farmand! 

Anmeld

6. maj 2014

Mama85

Jeg har stemt på nr. 3, hvor er han dog sød 

Anmeld

6. maj 2014

Lunae

BabyFreia skriver:

Han er da noget af det kæreste jeg længe har set Hold op hvor er han sød  Jeg synes nummer 1 er virkelig sødt. Men har svært ved at få øjnene fra August!  Cate

Ej hvor det varmer at du skriver sådan - vildt sødt mange tak!

Anmeld

6. maj 2014

Lunae

MarchMamma skriver:

Det første, dels pga. det er MEGA SØDT og dels pga. så vil det da matche farmand! 

Det ville nemlig passe spot on med fars sæt synes bare sættet er lidt til den store side, men måske at det også er muligt at finde en livrem i de små størrelser der

Anmeld

6. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Lunae skriver:

Så er der bryllup om 18 dage. Camille skal have en fin kjole i offwhite på, fra pompdelux.

Det er et forårsbryllup og vi skal vies udenfor i stille og rolige omgivelser. Far skal have et mørkeblåt jakkesæt fra Tiger of Sweden på.

Jeg er helt pjattet med nr. 3.... 

Anmeld

6. maj 2014

Hullabullabulla

Lunae skriver:

Har stemt nr 1 det er så cute

Hvor har du købt det?

Anmeld

6. maj 2014

Lunae

Britt88 skriver:

Har stemt nr 1 det er så cute

Hvor har du købt det?

Jeg har købt det i magasin virkelig fint og lækker kvalitet!

Anmeld

6. maj 2014

Rødhætte

Lunae skriver:

Blev nødt til at stemme blank, da han bare er for lækker i alle sæt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.