Hvilket sæt skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket sæt er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.314 visninger
21 svar
13 synes godt om
6. maj 2014

Lunae

Så er der bryllup om 18 dage. Camille skal have en fin kjole i offwhite på, fra pompdelux.

Men hvad skal August have på?

Det er et forårsbryllup og vi skal vies udenfor i stille og rolige omgivelser. Far skal have et mørkeblåt jakkesæt fra Tiger of Sweden på.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

liten-mamma

Lunae skriver:

Så er der bryllup om 18 dage. Camille skal have en fin kjole i offwhite på, fra pompdelux.

Det er et forårsbryllup og vi skal vies udenfor i stille og rolige omgivelser. Far skal have et mørkeblåt jakkesæt fra Tiger of Sweden på.

Helt klart nr. 2 Synes det er det mest afslappede sæt og passer fint til et stille og roligt udendørs bryllup.

Anmeld

6. maj 2014

TNBC

Lunae skriver:

Hvis far har jakkesæt på, så nr.1, da de minder lidt om hinanden, og det er bare super sødt. Og man kan altid tage vesten af.

Anmeld

6. maj 2014

BabyMus

Lunae skriver:

Jeg har stemt nr. 1 - og gud hvor er han dog kær!

Anmeld

6. maj 2014

FogL

Lunae skriver:

Jeg har stemt på nr 3 - men mest fordi jeg synes det lyder som et lidt mere roligt bryllup uden det store lir? Det synes jeg måske nr 1 vil blive - og måske også for varmt..

Anmeld

6. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nummer 2  Så sød 

Anmeld

6. maj 2014

Lunae

liten-mamma skriver:

Helt klart nr. 2 Synes det er det mest afslappede sæt og passer fint til et stille og roligt udendørs bryllup.

Jeg har også besluttet mig for at beholde sæt nr 2, men tror ikke at det skal bruges til brylluppet - bare vildt sødt og til en god pris!

Anmeld

6. maj 2014

Lunae

Yurie skriver:

Hvis far har jakkesæt på, så nr.1, da de minder lidt om hinanden, og det er bare super sødt. Og man kan altid tage vesten af.

Jeg synes også at det er rigtig sødt, men måske en smule til den store side og kan desværre ikke fåes mindre

Anmeld

6. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Lunae skriver:

Når nu far skal have jakkesæt på synes jeg at nr 1 ville passe rigtig godt til. 

Men ellers er jeg helt forelsket i nr 2, det er da bare herre nusser!

Anmeld

6. maj 2014

Lunae

BabyMus skriver:

Jeg har stemt nr. 1 - og gud hvor er han dog kær!

Mange tak hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.