erfaringer med chanti??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2014

An&Jo

Frk.S skriver:

Jeg købte de øreringe jeg havde på til vores bryllup derinde - og jeg var fuldt ud tilfreds.

Det lyder godt.. Nu glæder jeg mig til at få manden hjem på fredag, så han kan se ringen og sige god for den, så vi kan få den bestilt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Pcokate

An&Jo skriver:

Nogen herinde der har erfaringer med chanti?? Jeg har set en ring derinde som jeg virkelig gerne vil have som erstatning for forlovelses ringen når den skifter hånd her om et par måneder..

Manden er enig i at jeg skal have en ring mere, og så have yderligere en sten sat i min forlovelsesring som jeg har nu.. Han ønsker nemlig ikke to ringe til ham selv, så derfor genbruger vi vores nuværende ringe som vielsesringe.. Men jeg vil føle at min venstre ringfinger vil være bar uden noget på, så derfor er vi blevet enige om at jeg skal have en ring mere..

Jeg har så fundet den flotteste ring inde ved chanti.dk men er usikker på at handle der, da jeg aldrig har gjort det før..

Hvordan er leveringen?? og ikke mindst kvaliteten på smykkerne??

Har handlet der (for) mange gange, og altid upåklageligt -selv ved ombytninger og returneringer

Anmeld

5. maj 2014

Janni.

Super hurtig levering, kvalitet i top.

Anmeld

5. maj 2014

Anonymo

An&Jo skriver:

Nogen herinde der har erfaringer med chanti?? Jeg har set en ring derinde som jeg virkelig gerne vil have som erstatning for forlovelses ringen når den skifter hånd her om et par måneder..

Manden er enig i at jeg skal have en ring mere, og så have yderligere en sten sat i min forlovelsesring som jeg har nu.. Han ønsker nemlig ikke to ringe til ham selv, så derfor genbruger vi vores nuværende ringe som vielsesringe.. Men jeg vil føle at min venstre ringfinger vil være bar uden noget på, så derfor er vi blevet enige om at jeg skal have en ring mere..

Jeg har så fundet den flotteste ring inde ved chanti.dk men er usikker på at handle der, da jeg aldrig har gjort det før..

Hvordan er leveringen?? og ikke mindst kvaliteten på smykkerne??

Jeg har kun haft gode oplevelser med dem! 

Anmeld

5. maj 2014

Lotus86

Vi købte vores vielsesringe der, og var selv lidt nervøse da de var forholdsvis dyre, men ingen problemer, vi fik et prøvesæt tilsendt samt en kopi af ringene så så vi kunne se dem. De kom som aftalt og var helt som de skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.