erfaringer med chanti??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.422 visninger
14 svar
5 synes godt om
5. maj 2014

An&Jo

Nogen herinde der har erfaringer med chanti?? Jeg har set en ring derinde som jeg virkelig gerne vil have som erstatning for forlovelses ringen når den skifter hånd her om et par måneder..

Manden er enig i at jeg skal have en ring mere, og så have yderligere en sten sat i min forlovelsesring som jeg har nu.. Han ønsker nemlig ikke to ringe til ham selv, så derfor genbruger vi vores nuværende ringe som vielsesringe.. Men jeg vil føle at min venstre ringfinger vil være bar uden noget på, så derfor er vi blevet enige om at jeg skal have en ring mere..

Jeg har så fundet den flotteste ring inde ved chanti.dk men er usikker på at handle der, da jeg aldrig har gjort det før..

Hvordan er leveringen?? og ikke mindst kvaliteten på smykkerne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg har ikke selv erfaring med at handle der, men har tre veninder som alle er glade for deres smykker derfra

Anmeld

5. maj 2014

Mimic

An&Jo skriver:

Nogen herinde der har erfaringer med chanti?? Jeg har set en ring derinde som jeg virkelig gerne vil have som erstatning for forlovelses ringen når den skifter hånd her om et par måneder..

Manden er enig i at jeg skal have en ring mere, og så have yderligere en sten sat i min forlovelsesring som jeg har nu.. Han ønsker nemlig ikke to ringe til ham selv, så derfor genbruger vi vores nuværende ringe som vielsesringe.. Men jeg vil føle at min venstre ringfinger vil være bar uden noget på, så derfor er vi blevet enige om at jeg skal have en ring mere..

Jeg har så fundet den flotteste ring inde ved chanti.dk men er usikker på at handle der, da jeg aldrig har gjort det før..

http://www.trustpilot.dk/review/www.chanti.dk

har selv kun gode erfaringer med dem

Anmeld

5. maj 2014

Masig

Købte et sæt ørestikkere til min søster i julegave hos Chanti i december måned. Den blev hurtigt leveret, ingen problemer, så kan kun give gode anbefalinger 

Anmeld

5. maj 2014

Troldemommi

An&Jo skriver:

Min mand købte min vil du gifte dig med mig ring derinde, og den var såååå fin  Rigtig god side 

Monica 

Anmeld

5. maj 2014

Frk.S

Jeg købte de øreringe jeg havde på til vores bryllup derinde - og jeg var fuldt ud tilfreds.

Anmeld

5. maj 2014

An&Jo

AnjaM skriver:

Jeg har ikke selv erfaring med at handle der, men har tre veninder som alle er glade for deres smykker derfra

Det lyder jo godt..

Anmeld

5. maj 2014

An&Jo

Mimic skriver:

http://www.trustpilot.dk/review/www.chanti.dk

har selv kun gode erfaringer med dem

ovenpå de anmeldelser der, så tør vi vidst godt smide penge derinde på en ring til mig..

Anmeld

5. maj 2014

An&Jo

Masig skriver:

Købte et sæt ørestikkere til min søster i julegave hos Chanti i december måned. Den blev hurtigt leveret, ingen problemer, så kan kun give gode anbefalinger 

Det lyder super.. Så tør vi godt springe ud i det..

Anmeld

5. maj 2014

An&Jo

Troldemommi skriver:

Min mand købte min vil du gifte dig med mig ring derinde, og den var såååå fin  Rigtig god side 

Monica 

det lyder rigtig godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.