Hvor meget sexede I og hvilke stillinger brugte I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Jeg vil sige, det er kun en gang det kræver hehe.
Jeg blev gravid to gange ved kun at have sex en gang på den mdr.

Men self er det ikke det bedste er at du har sex hver anden, tredie dag omkring din æl.

Ellers er der ikke nogen stillinger der er bedre end andre.
Jeg kan dog anbefale dig at når i er færdige at så lige ligge med rumpen på f.eks en pude i en 10 min. Tid. For hvis din kærestes sædceller f.eks er lidt langsomme så kan du hjælpe dem lidt på vej på den måde.

Da jeg blev gravid med Isabella blev vi gravide i 3. Forsøg, og den 3. Gang lå jeg med rumpen opad. Gjorde jeg ikke de andre gange.

Her sidste gang som dog endte i en sa havde vi prøvet i 8 mdr. Og den cyklus jeg blev gravid lå jeg også med rumpen opad og det gjorde jeg ikke de andre gange.

Så jeg kan ihvertfald give dig det råd med på vejen

for at i bliver gravide hurtigt

Den der med rumpen i vejret har jeg også hørt skulle være en skrøne men det kan da sagtens være at det har hjulpet jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Den der med rumpen i vejret har jeg også hørt skulle være en skrøne men det kan da sagtens være at det har hjulpet jer 

Jeg synes ihvertfald det er bevis nok for mig at de to gange ud af mange vi har sexet har der været gevinst.

Men det kan man jo tage som man vil

Anmeld

4. maj 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Jeg synes ihvertfald det er bevis nok for mig at de to gange ud af mange vi har sexet har der været gevinst.

Men det kan man jo tage som man vil

Ja, det er ihvertfald tankevækkende at du de 2 gange er blevet gravid 

Anmeld

5. maj 2014

Mor til F

Hver 2. dag, fra vi begyndte på PB, ikke under mens.  Selvom kæresten er ligeglad,  med at der er blod. 

Havde en MA i slutningen september men vi blev enige om at fortsætte PB,  efter blødningen stoppede.

Blev gravid i 1. cyklus efter aborten

Vi sexede den 30.10.13, og kunne mærke min æl,  på min fødselsdag,  den 01.11.13, 2 dage efter

Er idag 28+3, med en lille pige

Anmeld

5. maj 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Hver 2. dag, fra vi begyndte på PB, ikke under mens.  Selvom kæresten er ligeglad,  med at der er blod. 

Havde en MA i slutningen september men vi blev enige om at fortsætte PB,  efter blødningen stoppede.

Blev gravid i 1. cyklus efter aborten

Vi sexede den 30.10.13, og kunne mærke min æl,  på min fødselsdag,  den 01.11.13, 2 dage efter

Er idag 28+3, med en lille pige

Tak for svar  Så må jeg hellere hoppe på manden idag 

Anmeld

5. maj 2014

namaha

Nogen gange køre vi 3-4 dage i træk hvor vi godt kan gøre det også går der måske op til 7 dage før vi gør det igen.

men det mest normale er hver 2-3 dag 

Anmeld

5. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi havde sex når vi havde lyst. 5 gange om uge, 1 gang om ugen eller som da jeg blev gravid med nr. 2, havde vi det 2 gange på en måned.

Sædcellerne skal nok finde vej

Slap af og nyd det, så sker det når det sker

Anmeld

5. maj 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Vi havde sex når vi havde lyst. 5 gange om uge, 1 gang om ugen eller som da jeg blev gravid med nr. 2, havde vi det 2 gange på en måned.

Sædcellerne skal nok finde vej

Slap af og nyd det, så sker det når det sker

Det er bare så svært at slappe af når man bare gerne vil gøre sin pige på 2,6 år storesøster. Jeg har ikke tålmodighed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.