Hvor meget sexede I og hvilke stillinger brugte I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

Mortil223

Anonym skriver:

Men er der ingen der kan svare på hvor tit I dyrkede sex? 

6-9 gange om ugen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Anonym trådstarter

Mortil223 skriver:

6-9 gange om ugen  

Hold da ferie  Det var mange gange! 

Jeg tænker om hveranden dag er nok? 

Anmeld

4. maj 2014

Bertris

Anonym skriver:

Hvor tit sexede I da I prøvede at blive gravide? Og er der nogen stillinger der er bedre end andre for at sikre sig at sædcellerne når helt op?

Lidt fakta (hvis jeg husker det hele rigtigt)
Sædceller kan leve i dig i op til 48 timer, så dør de. Det kan selvfølgelig variere, derfor behøver man ikke have sex hver dag, men det skader da ikke og styrker parholdet
de sædceller der laver piger lever oftest længere end dem der laver dreng.

i behøver ikke få en orgasme samtidig, bare du får en er miljøet oppe i dig langt bedre uanset om det er før eller efter han kommer oppe i dig.

- jeg kan sige præcis hvilke dage jeg er blevet gravid begge gange fordi der ikke har været vildt meget gang i den herhjemme, især ikke efter vi fik vores første.

Mit bedste råd!
Lad vær med at tænk på det og bare opfør jer som kaniner Glem alt om stillinger så længe det forgår oppe i dig er det fuldstændigt ligegyldigt.

Anmeld

4. maj 2014

StineHH

De to gange vi er blevet gravide ved jeg også den præcise dato på, da vi arbejder modsat hinanden og næsten aldrig er hjemme samtidig.. Vi går også efter hveranden dag i ÆL perioden og så ellers bare når vi får lyst..

Anmeld

4. maj 2014

Astrid1984

Hver anden til tredje dag her..

Anmeld

4. maj 2014

Mortil223

Anonym skriver:

Hold da ferie  Det var mange gange! 

Jeg tænker om hveranden dag er nok? 

Vi har altid dyrket det så ofte  Men ja det tror jeg bestemt det er god fornøjelse 

Anmeld

4. maj 2014

Anonym trådstarter

Mortil223 skriver:

Vi har altid dyrket det så ofte  Men ja det tror jeg bestemt det er god fornøjelse 

Det er da kun dejligt  Og mange tak. 

Anmeld

4. maj 2014

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Lidt fakta (hvis jeg husker det hele rigtigt)
Sædceller kan leve i dig i op til 48 timer, så dør de. Det kan selvfølgelig variere, derfor behøver man ikke have sex hver dag, men det skader da ikke og styrker parholdet
de sædceller der laver piger lever oftest længere end dem der laver dreng.

i behøver ikke få en orgasme samtidig, bare du får en er miljøet oppe i dig langt bedre uanset om det er før eller efter han kommer oppe i dig.

- jeg kan sige præcis hvilke dage jeg er blevet gravid begge gange fordi der ikke har været vildt meget gang i den herhjemme, især ikke efter vi fik vores første.

Mit bedste råd!
Lad vær med at tænk på det og bare opfør jer som kaniner Glem alt om stillinger så længe det forgår oppe i dig er det fuldstændigt ligegyldigt.

Kan det passe at jeg har læst et sted at sæd kan leve helt op til 5 døgn? Selvfølgelig hvis mandens sædkvalitet er god og kvindens "miljø" er godt. 

Anmeld

4. maj 2014

Bertris

Anonym skriver:

Kan det passe at jeg har læst et sted at sæd kan leve helt op til 5 døgn? Selvfølgelig hvis mandens sædkvalitet er god og kvindens "miljø" er godt. 

Det kan jeg ikke huske

Anmeld

4. maj 2014

Mother-love

Jeg vil sige, det er kun en gang det kræver hehe.
Jeg blev gravid to gange ved kun at have sex en gang på den mdr.

Men self er det ikke det bedste er at du har sex hver anden, tredie dag omkring din æl.

Ellers er der ikke nogen stillinger der er bedre end andre.
Jeg kan dog anbefale dig at når i er færdige at så lige ligge med rumpen på f.eks en pude i en 10 min. Tid. For hvis din kærestes sædceller f.eks er lidt langsomme så kan du hjælpe dem lidt på vej på den måde.

Da jeg blev gravid med Isabella blev vi gravide i 3. Forsøg, og den 3. Gang lå jeg med rumpen opad. Gjorde jeg ikke de andre gange.

Her sidste gang som dog endte i en sa havde vi prøvet i 8 mdr. Og den cyklus jeg blev gravid lå jeg også med rumpen opad og det gjorde jeg ikke de andre gange.

Så jeg kan ihvertfald give dig det råd med på vejen

for at i bliver gravide hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.