Ondt i maven pige på 6 år, hvad ville i gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

Isabella_mor

cecilie1984 skriver:

blindtarmen sidder den ikke i højre side??

Hun har haft alm afføring i dag.

Det har du sgu da ret i jeg er en kegle til højre og venstre, det er fanme flot når jeg læser til sygeplejerske. 

Men ja, så er det måske forstoppelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

MyLove E

Isabella_mor skriver:

Det kunne godt være blindtarmsbetændelse, hvilket bør undersøges.

Hvordan har hendes afføring været på det sidste osv skal i også lige tænke på, da det også godt kan være forstoppelse som kan gøre MEGA FUCKING NALLER. Så jeg ville nok kontakte vagtlægen når det er i venstre side og når det gør så ondt. 

Ja forstoppelse gør MEGA ondt. ..
Jeg ville ikke vente hvis jeg var dig, jeg ville ringe nu.

Anmeld

4. maj 2014

tweety2060

Mål om der er feber og find ud af hvordan hendes aff har været de sidste par dage, og Så ring til vagtlægen.... Syntes ikke det er betryggende at hun har 'ændret' sig.
KAn hun hoppe ?
Børn kan altså ikke altid kende forskel på smerter i hø./ve. Side eller om det er maven/ryggen der gør ondt.
God bedring med hende

Anmeld

4. maj 2014

cecilie1984

Tak for alle jeres gode svar.

Pludselig ville hun alligevel på mc donalds, og jeg tænkte super det må være prøven. For normalt leger hun som det første når vi kommer derop. Og ja pludselig gik det hele godt, så nu ser vi natten an, hun har været normal de sidste 1½ time

Anmeld

4. maj 2014

Lotus86

Vores søn klagede over ondt i maven for lidt tid tid siden, han var sløj og ked, og maven virkede hård og udspilet, vi tog ham til lægen og det viste sig at han havde halsbetændelse, det viser sig åbenbart ved mavesmerter hos børn, sagde lægen, så det kunne det også være.

Anmeld

4. maj 2014

Isabella_mor

cecilie1984 skriver:

Tak for alle jeres gode svar.

Pludselig ville hun alligevel på mc donalds, og jeg tænkte super det må være prøven. For normalt leger hun som det første når vi kommer derop. Og ja pludselig gik det hele godt, så nu ser vi natten an, hun har været normal de sidste 1½ time

Det er jo typisk i tarmene der er grunden hvis børn bliver ømme i maven, især hvis man f.eks har meget luft i maven, eller hvis der er lidt hård mave. Så hvis det bliver væk nu, så har det nok været luft eller sådan noget så bare sørg for at hun får rigeligt med vand  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.