Ondt i maven pige på 6 år, hvad ville i gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.851 visninger
15 svar
3 synes godt om
4. maj 2014

cecilie1984

Min datter på næsten 6 år har ondt i maven det er kommet meget pludseligt her for ca 2 timer siden.

Spørger hvor det gør ondt og hun peger i venstre side langt nede og gør det flere gange. Hun virker ikke helt som sig selv, vi var bla i bilka som hun elsker men vi måtte gå¨før vi var færdig med at handle da hun havde ondt og ville hjem. Og mc donalds til aften som var planen har hun heller ikke lyst til og det ligner hende heller ikke.

Hun har ikke feber men da jeg ville tage temp trykkede jeg hende på maven for at mærke efter forstoppelse og der sagde hun det gjorde ondt når jeg trykkede lige ovenover tissekonen i venstre side.

Hvad kan det være og hvor længe skal hun have ondt før man kontakter læge. Lige nu ligger hun i sofaen og kigger ipad og siger av en gang imellem men ellers nogenlunde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

livhemdrup

cecilie1984 skriver:

Min datter på næsten 6 år har ondt i maven det er kommet meget pludseligt her for ca 2 timer siden.

Spørger hvor det gør ondt og hun peger i venstre side langt nede og gør det flere gange. Hun virker ikke helt som sig selv, vi var bla i bilka som hun elsker men vi måtte gå¨før vi var færdig med at handle da hun havde ondt og ville hjem. Og mc donalds til aften som var planen har hun heller ikke lyst til og det ligner hende heller ikke.

Hun har ikke feber men da jeg ville tage temp trykkede jeg hende på maven for at mærke efter forstoppelse og der sagde hun det gjorde ondt når jeg trykkede lige ovenover tissekonen i venstre side.

Hvad kan det være og hvor længe skal hun have ondt før man kontakter læge. Lige nu ligger hun i sofaen og kigger ipad og siger av en gang imellem men ellers nogenlunde

Kan det tænkes hun måske har blære betændelse?

præv li at ringe til lægevagt det havde jeg gjort

Anmeld

4. maj 2014

cecilie1984

livhemdrup skriver:

Kan det tænkes hun måske har blære betændelse?

præv li at ringe til lægevagt det havde jeg gjort

skal det ikke gøre ondt når man tisser ved blærebetændelse???

Anmeld

4. maj 2014

livhemdrup

cecilie1984 skriver:

skal det ikke gøre ondt når man tisser ved blærebetændelse???

Ik nødvendigvis 

men hun ka jo os ha blindtarms betændelse. 

Jeg eg havde klart ringet til lægevagt når hun har ændret sig sådan 

Anmeld

4. maj 2014

cecilie1984

livhemdrup skriver:

Ik nødvendigvis 

men hun ka jo os ha blindtarms betændelse. 

Jeg eg havde klart ringet til lægevagt når hun har ændret sig sådan 

tak ser lige tiden an de næste par timer hvis der ingen forbedring er ringer jeg

Anmeld

4. maj 2014

Christine

cecilie1984 skriver:

tak ser lige tiden an de næste par timer hvis der ingen forbedring er ringer jeg

Det er nok vigtigt at vide om hun har feber. God bedring med hende.

Anmeld

4. maj 2014

cecilie1984

Christine skriver:

Det er nok vigtigt at vide om hun har feber. God bedring med hende.

hun har ikke feber

Anmeld

4. maj 2014

aarhusmor

Det kan vel også være en cyste og den giver ikke feber. Jeg ville ringe til vagtlægen

Anmeld

4. maj 2014

Isabella_mor

Det kunne godt være blindtarmsbetændelse, hvilket bør undersøges.

Hvordan har hendes afføring været på det sidste osv skal i også lige tænke på, da det også godt kan være forstoppelse som kan gøre MEGA FUCKING NALLER. Så jeg ville nok kontakte vagtlægen når det er i venstre side og når det gør så ondt. 

Anmeld

4. maj 2014

cecilie1984

Isabella_mor skriver:

Det kunne godt være blindtarmsbetændelse, hvilket bør undersøges.

Hvordan har hendes afføring været på det sidste osv skal i også lige tænke på, da det også godt kan være forstoppelse som kan gøre MEGA FUCKING NALLER. Så jeg ville nok kontakte vagtlægen når det er i venstre side og når det gør så ondt. 

blindtarmen sidder den ikke i højre side??

Hun har haft alm afføring i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.