Jubiiii - badedragten er moderne igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg er glad for, at det er moderne (det har nu været moderne et par år)! Jeg er fløjtende ligeglad med at være med på moden, men det har betydet, at der et langt større udvalg af flotte badedragter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

MorDk

Troldemommi skriver:

Jeg har aldrig haft en bikini og kommer nok heller aldrig i en,  jeg har noget sul på maven, samt strækmærker efter to graviditeter og med mine 34 år er jeg også blevet mere privat om min krop.

Jeg bruger enten badedragt eller de der bikinitrusser med en top til der dækker mavsen, kan ikke lige huske hvad de hedder 

Derfor syntes jeg det er dejligt at høre at dadedragten er tilbage og til ed meget moderne 

Er i også glade for at høre det? 

Så nu er jeg snart klar til stranden hvor jeg skal bygge sandstotte, bade, dase, spise is mm med min dejlige familie 

Hurra for farmors sommerhus tæt ved vandet 

Det hedder en tankini 

Anmeld

13. maj 2014

fo82

Jeg vælger at gå mod moden - jeg bliver nemlig frk fladpat i en badedragt - totalt forfængeligt i know - men når man nu ikke er øøøøh hedder det velhængt ved kvinder også??!! - så må bikinien frem :-D

Anmeld

13. maj 2014

Masig

StineW79 skriver:

Vidste vist heller ik at det havde været umoderne. 

Her bruger jeg både badedragt og bikini på stranden, og hvis andre ik ka tåle at se på mit flæsk, så må de bare kigge andre steder hen 

I svømmehallen bruger jeg dog altid badedragt. Vh stine

Lige mine ord. Det kan virkelig ikke hidse mig op om (voksne) folk går i bikini eller badedragt uanset hvordan de ser ud. Man skal gå i det man selv synes, og så kan andre bare blande sig udenom. Til gengæld bliver jeg virkelig gal, når jeg ser en lille 4 årig pige i g-strengs bikinitrusser og uden top. (og ja det har jeg oplevet, hun var oven i købet med sin far - eller en mand i hvert fald - på stranden. Svineri efter min mening!)

Nå, men jeg går i bikini på stranden- primært fordi jeg hader den der hvide badedragt man stadig har på efter en strandtur, selvom man har taget badedragten af! Men badedragt i svømmehal, vandland m.m. 

Anmeld

13. maj 2014

modesty

Masig skriver:

Lige mine ord. Det kan virkelig ikke hidse mig op om (voksne) folk går i bikini eller badedragt uanset hvordan de ser ud. Man skal gå i det man selv synes, og så kan andre bare blande sig udenom. Til gengæld bliver jeg virkelig gal, når jeg ser en lille 4 årig pige i g-strengs bikinitrusser og uden top. (og ja det har jeg oplevet, hun var oven i købet med sin far - eller en mand i hvert fald - på stranden. Svineri efter min mening!)

Nå, men jeg går i bikini på stranden- primært fordi jeg hader den der hvide badedragt man stadig har på efter en strandtur, selvom man har taget badedragten af! Men badedragt i svømmehal, vandland m.m. 

Jeg bliver lige nødt til at høre hvad der hidser dig op - for du nævner g-strengs trusse og ingen top i samme sætning. Hidser g-strengs trussen dig op? Eller ingen top? Eller begge dele? For personligt synes jeg da det er fint hvis en 4 årig pige løber rundt uden tøj på, på stranden - men g-strengs trussen er seksualiserende på en voksen måde, og det ville jeg synes var mærkeligt at give en 4-årig på.

Anmeld

13. maj 2014

Masig

modesty skriver:

Jeg bliver lige nødt til at høre hvad der hidser dig op - for du nævner g-strengs trusse og ingen top i samme sætning. Hidser g-strengs trussen dig op? Eller ingen top? Eller begge dele? For personligt synes jeg da det er fint hvis en 4 årig pige løber rundt uden tøj på, på stranden - men g-strengs trussen er seksualiserende på en voksen måde, og det ville jeg synes var mærkeligt at give en 4-årig på.

Det er g-strengen jeg ikke bryder mig om. Topløs med en normal trusse/badebuks er jo meget normalt, men den der g-streng og så samtidig topløs finder jeg bare for seksuelt til en lille pige... Havde hun så haft en lille trøje/t-shirt på til at dække lidt mere, så havde det måske ikke været så opsigtsvækkende, men det andet er bare for vulgært synes jeg...

Anmeld

13. maj 2014

modesty

Masig skriver:

Det er g-strengen jeg ikke bryder mig om. Topløs med en normal trusse/badebuks er jo meget normalt, men den der g-streng og så samtidig topløs finder jeg bare for seksuelt til en lille pige... Havde hun så haft en lille trøje/t-shirt på til at dække lidt mere, så havde det måske ikke været så opsigtsvækkende, men det andet er bare for vulgært synes jeg...

Ja, det er jeg enig i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.