Jubiiii - badedragten er moderne igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
16 svar
25 synes godt om
4. maj 2014

Troldemommi

Jeg har aldrig haft en bikini og kommer nok heller aldrig i en,  jeg har noget sul på maven, samt strækmærker efter to graviditeter og med mine 34 år er jeg også blevet mere privat om min krop.

Jeg bruger enten badedragt eller de der bikinitrusser med en top til der dækker mavsen, kan ikke lige huske hvad de hedder 

Derfor syntes jeg det er dejligt at høre at dadedragten er tilbage og til ed meget moderne 

Er i også glade for at høre det? 

Så nu er jeg snart klar til stranden hvor jeg skal bygge sandstotte, bade, dase, spise is mm med min dejlige familie 

Hurra for farmors sommerhus tæt ved vandet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Carina:-)

Jeg har aldrig fulgt moden,men bare taget på jeg kunne lide og folte mig godt tilpas i 

Så for mig er det ligegyldigt om det er moderne igen eller ej 

Men derfor glæder jeg mig stadig til sommer,sol og is i lange baner 

Anmeld

4. maj 2014

BabyMus

Ville tage en badedragt på hvis det var det jeg havde lyst til, uanset om den er på mode eller ej. Har nu personligt ikke brugt det siden jeg var barn, så det er ikke noget jeg kommer til at bruge og der går også flere år mellem jeg har brug for sådan noget. Og ordet du leder efter er en tankini.

Anmeld

4. maj 2014

Kløver

Vidste ikke de var umoderne
Jeg bruger det selv og synes virkelig man skal have kroppen for at bruge en bikini og synes ofte de viser mere end godt er, så har aldrig været fan af bikini. Holder nu heller ikke øje med hvad der er på mode men går i det jeg har det bedst med

Anmeld

4. maj 2014

hekran

Er også spændt på at springe i ny badedragt i min efter-graviditetskrop. Føler mig også bedst tilpas i badedragt!

Anmeld

4. maj 2014

EAF

Troldemommi skriver:

Jeg har aldrig haft en bikini og kommer nok heller aldrig i en,  jeg har noget sul på maven, samt strækmærker efter to graviditeter og med mine 34 år er jeg også blevet mere privat om min krop.

Jeg bruger enten badedragt eller de der bikinitrusser med en top til der dækker mavsen, kan ikke lige huske hvad de hedder 

Derfor syntes jeg det er dejligt at høre at dadedragten er tilbage og til ed meget moderne 

Er i også glade for at høre det? 

Så nu er jeg snart klar til stranden hvor jeg skal bygge sandstotte, bade, dase, spise is mm med min dejlige familie 

Hurra for farmors sommerhus tæt ved vandet 

Vidste ikke de har været umoderne  Har længe brugt badedragt, især fordi jeg er et legebarn og en bikini skal bestemt ikke lade mig hindre i at lege med min søn og mand i vandet 

Anmeld

4. maj 2014

Troldemommi

BabyMus skriver:

Ville tage en badedragt på hvis det var det jeg havde lyst til, uanset om den er på mode eller ej. Har nu personligt ikke brugt det siden jeg var barn, så det er ikke noget jeg kommer til at bruge og der går også flere år mellem jeg har brug for sådan noget. Og ordet du leder efter er en tankini.

Ja præcis Tankini 

Anmeld

4. maj 2014

LinLin

Jeg har heller aldrig brugt bikini men har da været ved stranden i badedragt eller tankini på trods af de ikke har været på mode
Jeg er fuldstændig ligeglad - jeg skal bare have det godt i det jeg har på! (Det gælder alt tøj i øvrigt)

Jeg har lige købt en graviditets-tankini fordi jeg ikke kan passe min almindelige badedragt mere og vi skal snart i Lalandia

Anmeld

4. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vidste vist heller ik at det havde været umoderne. 

Her bruger jeg både badedragt og bikini på stranden, og hvis andre ik ka tåle at se på mit flæsk, så må de bare kigge andre steder hen 

I svømmehallen bruger jeg dog altid badedragt. Vh stine

Anmeld

4. maj 2014

Mortil223

Jeg bruger bikini eller tankini  

ligner et fjols i en badedragt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.