3. Gang lykkens gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2014

pedersen

Skal prøve zoneterapi i dag, da jeg har hørt fra flere det kan hjælpe. Er lidt spændt på hvad zoneterapeuten kan hjælpe med eller mærke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

Anonym trådstarter

pedersen skriver:

Skal prøve zoneterapi i dag, da jeg har hørt fra flere det kan hjælpe. Er lidt spændt på hvad zoneterapeuten kan hjælpe med eller mærke. 

Ej hvor spændende :-) Du må endelig lige skrive hvad hun har udmeldt Ved man hvorfor i har svært ved det? :-)

Anmeld

3. maj 2014

Hullabullabulla

3. gang var lykkens gang her - eller var det 2,5 gang ??

Vi var igennem 2 IUI som ikke lykkedes, fik hormoner og var klar til 3. forsøg, men klinikken skulle på ferie, og derfor måtte vi hjemmearbejde - og det resulterede i min søn

Nu er vi igen igang, starter 1 IUI efter sommerferien

Anmeld

3. maj 2014

Mor til F

for at det lykkes,  for alle jer i barnløshed behandling,  at blive gravide med jeres ønskebarn ♥♥♥

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

3. gang var lykkens gang her - eller var det 2,5 gang ??

Vi var igennem 2 IUI som ikke lykkedes, fik hormoner og var klar til 3. forsøg, men klinikken skulle på ferie, og derfor måtte vi hjemmearbejde - og det resulterede i min søn

Nu er vi igen igang, starter 1 IUI efter sommerferien

Årh hvor spændende!
Krydser for det snart lykkes for jer igen <3

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

for at det lykkes,  for alle jer i barnløshed behandling,  at blive gravide med jeres ønskebarn ♥♥♥

Tusind tak

Anmeld

19. maj 2014

pedersen

Anonym skriver:

Ej hvor spændende :-) Du må endelig lige skrive hvad hun har udmeldt Ved man hvorfor i har svært ved det? :-)

Zoneterapeuten mente jeg spænder omkring æggestokke og underliv. Er stadig på Gonal-f, da mine æg er mega langsomme denne gang. Lægerne mener det evt kan være jeg har pcos ( eller hvad det nu hedder)  Skal til scanning igen fredag, så nu håber jeg virkelig der er sket noget. 

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

pedersen skriver:

Zoneterapeuten mente jeg spænder omkring æggestokke og underliv. Er stadig på Gonal-f, da mine æg er mega langsomme denne gang. Lægerne mener det evt kan være jeg har pcos ( eller hvad det nu hedder)  Skal til scanning igen fredag, så nu håber jeg virkelig der er sket noget. 

Hvor bliver det bare spændende Krydser alt hvad jeg kan For os blev 3 gang lykkens gang og min lykke kan ikke beskrives

Anmeld

8. juni 2014

pedersen

Anonym skriver:

Hvor bliver det bare spændende Krydser alt hvad jeg kan For os blev 3 gang lykkens gang og min lykke kan ikke beskrives

Øv øv øv.. Det var heller ikke denne gang det skulle være.. Jeg er så ked af det og mega skuffet..  Nu afventer vi svar fra lægen om vi skal prøve reagensglas.. 

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

pedersen skriver:

Øv øv øv.. Det var heller ikke denne gang det skulle være.. Jeg er så ked af det og mega skuffet..  Nu afventer vi svar fra lægen om vi skal prøve reagensglas.. 

Det er jeg virkelig ked af at høre
Håber snart lykken finder vej til jer og i får jeres ønske opfyldt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.