3. Gang lykkens gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.246 visninger
19 svar
8 synes godt om
2. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej Piger!
Så blev jeg insemineret for 3 gang i går og hvor jeg dog håber 3 gang er lykkens gang <3 Vi fik afvide alt så fint ud og at det er sjældent de får prøver ind hvor de små haletudser er SÅ hurtige, så nu krydser vi på det snart er vores tur til at blive forældre igen! <3
Hvor mange gange blev du insemineret før det lykkedes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

tarkoflen

Vi var igennem ivf og icsi så det kan ikke sammenlignes, men jeg for at 3. gang er lykkens gang for jer

Anmeld

2. maj 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Vi var igennem ivf og icsi så det kan ikke sammenlignes, men jeg for at 3. gang er lykkens gang for jer

Tusind tak

Anmeld

3. maj 2014

Miia90

Vi fik 3iui. Og blev gravid i første hug med ivf.

Anmeld

3. maj 2014

et-ønske

Uhhhh hvor jeg krydser for jer
Jeg blev gravid ved første IUI, og er nu 34+5 med tvillinger

Sygehuset gav os dog ikke de største chancer, da de mente mit ene æg ikke var et guldæg..... Men den gamle høne kunne godt, og de må have overset et æg, da de er tveæggede

Håber det bedste for jer

Anmeld

3. maj 2014

pedersen

Er lige pt gennem det samme. Ved vores datter havde vi et forsøg. Dennegang har vi haft 2 forsøg og er netop gået i gang med 3 forsøg. Skal til ægge scanning mandag. Håber virkelig 3 gang er lykkens gang for os begge  Pøj pøj med det 

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Uhhhh hvor jeg krydser for jer
Jeg blev gravid ved første IUI, og er nu 34+5 med tvillinger

Sygehuset gav os dog ikke de største chancer, da de mente mit ene æg ikke var et guldæg..... Men den gamle høne kunne godt, og de må have overset et æg, da de er tveæggede

Håber det bedste for jer

Årh hvor spændende!
Jeg håber og håber og håber at denne gang er lykkens gang :-) Det er så hårdt hver gang nederlaget kommer!

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

pedersen skriver:

Er lige pt gennem det samme. Ved vores datter havde vi et forsøg. Dennegang har vi haft 2 forsøg og er netop gået i gang med 3 forsøg. Skal til ægge scanning mandag. Håber virkelig 3 gang er lykkens gang for os begge  Pøj pøj med det 

Lad os håbe og krydse for hinanden på at denne gang er lykkens gang for os begge
Ved slet ikke hvad jeg gør den dag jeg står med en positiv test - hopper meget meget højt af glæde :-)

Anmeld

3. maj 2014

pedersen

Håber og tror på det bedste for os begge  Har du fået nogen form for "hjælp" zoneterapi eller lignende ? 

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

pedersen skriver:

Håber og tror på det bedste for os begge  Har du fået nogen form for "hjælp" zoneterapi eller lignende ? 

Nej slet ikke
Har du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.