Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
på arbejde er jeg total praktisk i jeans, T-shirts og cardigan. Nu er jeg lidt i gang med at forsøge med en ny stil og har lige købte denne jakke/bruges som cardigan ting, og disse leggings i læderlook og balarinearer. Vh stine
Er total vild med dine nye sko, nøj hvor er de fede!
Ved ikke hvad man kalder min stil, den er ret blandet
MorDk skriver: Jeg har altid været lidt konservativ ... gået meget i det samme kedelige tøj. Nu er jeg sprunget ud i "den nye mig" jeg har skiftet job. Jeg har fået de børn jeg skal have. Jeg er blevet gladere. Og så synes jeg det var på tide at pifte stilen lidt op. Jeg elsker "casual" og jeg jeg er en rigtig bukse-sneakers pige. Men jeg kan også godt lide nederdele... Hvad er du til? Hvad er din stil? Her er lidt af det nye
Jeg har altid været lidt konservativ ... gået meget i det samme kedelige tøj. Nu er jeg sprunget ud i "den nye mig"
jeg har skiftet job. Jeg har fået de børn jeg skal have. Jeg er blevet gladere. Og så synes jeg det var på tide at pifte stilen lidt op.
Jeg elsker "casual" og jeg jeg er en rigtig bukse-sneakers pige. Men jeg kan også godt lide nederdele...
Hvad er du til? Hvad er din stil?
Her er lidt af det nye
liten-mamma skriver: Er total vild med dine nye sko, nøj hvor er de fede! Ved ikke hvad man kalder min stil, den er ret blandet
Loa skriver: Din stil er også mega cool på alle tre billeder
Din stil er også mega cool på alle tre billeder
Tusind tak!
Den er ret blandet, alt efter hvilket humør jeg lige er i hehe...
liten-mamma skriver: Tusind tak! Den er ret blandet, alt efter hvilket humør jeg lige er i hehe...
Jeg er også en rigtig bukse-sneakers pige - det har jeg altid været.. Aldrig kjole-pigen
Den eneste gang man har set mig i høje hæle var til min konfirmation for 21 år siden Mig og høje hæle går ikke godt sammen
Lige pt. er jeg dog ret vild med baggy-bukserne, ellers er det leggings med en tunika...
StineW79 skriver: på arbejde er jeg total praktisk i jeans, T-shirts og cardigan. Nu er jeg lidt i gang med at forsøge med en ny stil og har lige købte denne jakke/bruges som cardigan ting, og disse leggings i læderlook og balarinearer. Vh stine
Den jakke har jeg også God stil Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128