Hvilken tøjstil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.992 visninger
36 svar
40 synes godt om
1. maj 2014

MorDk

Jeg har altid været lidt konservativ ... gået meget i det samme kedelige tøj. Nu er jeg sprunget ud i "den nye mig" 

jeg har skiftet job. Jeg har fået de børn jeg skal have. Jeg er blevet gladere. Og så synes jeg det var på tide at pifte stilen lidt op. 

Jeg elsker "casual" og jeg jeg er en rigtig bukse-sneakers pige. Men jeg kan også godt lide nederdele... 

Hvad er du til? Hvad er din stil? 

Her er lidt af det nye

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

Muffin_girl

MorDk skriver:

Jeg har altid været lidt konservativ ... gået meget i det samme kedelige tøj. Nu er jeg sprunget ud i "den nye mig" 

jeg har skiftet job. Jeg har fået de børn jeg skal have. Jeg er blevet gladere. Og så synes jeg det var på tide at pifte stilen lidt op. 

Jeg elsker "casual" og jeg jeg er en rigtig bukse-sneakers pige. Men jeg kan også godt lide nederdele... 

Her er lidt af det nye

Jeg har ikke nogen billeder af mig selv lige pt.

Men kan lige vise lidt af det jeg har købt fornyligt, eller godt kunne tænke mig

Jeg elsker sådan noget lyserødt, blonder osv. Men forsøger at dæmpe det lidt med andre farver som grå, turkis osv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2014

MorDk

Uhh fede sneakers .... ♥

Anmeld

1. maj 2014

PernilleogLouis

min er virkelig meget forskellig - kan godt li det afslappede men samtidigt elsker jeg at rende i stiletter

Anmeld

1. maj 2014

Masig

Jeg har egentlig ikke nogen stil som sådan, men elsker mine jeans og er ret stor fan af tunika-lignende bluser...

Det kommer meget an på hvad anledningen er, går jeg bare herhjemme, står den på jeans eller joggingbukser og en basic kort- eller langærmet t-shirt og nogle sneakers.

Skal jeg ud blandt andre er det som regel jeans og en lidt pænere tunika og et par halvhøje hæle...

Er ret vild med lilla, rosa og turkis farver 

Anmeld

1. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Svært at sætte et ord på... Casual tror jeg. Bruger sjældent smykker og hæle har jeg kun på til fest. 

Men her er de seneste indkøb 

Anmeld

1. maj 2014

Muffin_girl

Mor11 skriver:

Svært at sætte et ord på... Casual tror jeg. Bruger sjældent smykker og hæle har jeg kun på til fest. 

Men her er de seneste indkøb 

Hvor er skoene fra ?  

Anmeld

1. maj 2014

Savannah

MorDk skriver:

Her er lidt af det nye

Min er nok råt blandet med feminint, går meget med sort, hvid, grå og så gerne noget til at bryde det. Pink sko fx.

Hvor er dine sko fra? På begge billeder. De er såå fede

Anmeld

1. maj 2014

Dr. House

Jeg ved ikke hvilken tøjstil jeg har. Går ikke så meget op i det.

Har altid stramme leggings på, en tanktop under hver bluse, og en ensfarvet bluse på. Og så forlader jeg aldrig huset uden stiletter. 

Anmeld

1. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Aalborg_Pigen skriver:

Hvor er skoene fra ?  

Har købt dem i en butik der hedder havanna shoes (de har også web shop) , men mærket hedder "blink".  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.