Hvor mange flasker/amninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2014

Trekløver(:

Snoopy77 skriver:

Det hænger nok meget sammen med flytningen som du siger. Hvornår skal hun i vuggestue ?

Ja det tror jeg det gør, og mener sp også. Hun siger dog at det er helt normalt, men alligevel, jeg synes det er mange flasker. I går fik hun kun 3 flasker, og blev så tilbudt mad meget ofte, og det tog hun super

Hun skal først i dagpleje til oktober-december.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2014

Trekløver(:

Aagaard skriver:

Milja var 9 mdr da hun slet ikke ville tage brystet mere.

Måske var det en ide at søde hendes mad lidt mere i en periode? Altså både brystmælk og mme er meget sødt, så start forfra og giv rigeligt med frygtgrød på de måltider det giver mening på og bland rigeligt mme pulver i dem det ville være underlgt med frygtgrød på.
hmmm andet kan jeg vidst ikke komme på lige på stående fod - jo hvis der er noget bestemt hun godt vil spise, så giv hende det som det eneste (næsten eneste) i nogle dage/uges tid eller til der lige er ro på med flytningen osv. Så ved hun da hvad hun kan forvente der - så må variationen komme igen lige så roligt senere

Tak for dine gode råd, det vil jeg prøve

Anmeld

30. april 2014

Lilotte87

Jeg synes det lyder helt fint. Jeg ville flytte fokus, lige pludselig spiser hun mere igen. "Sultestrejke" er helt normalt. 

Min datter er snart 10 måneder og ammes 5-7 gange i døgnet. 

Det tager jeg med ophøjet ro :-)

Anmeld

30. april 2014

Trekløver(:

Lilotte87 skriver:

Jeg synes det lyder helt fint. Jeg ville flytte fokus, lige pludselig spiser hun mere igen. "Sultestrejke" er helt normalt. 

Min datter er snart 10 måneder og ammes 5-7 gange i døgnet. 

Det tager jeg med ophøjet ro :-)

Er rigtig glad for at du skriver, at jeg skal tage den med ro. Sp sagde også at det var helt normalt, jeg synes bare dte lyder af enormt meget, og vil jo helst have at hun får noget mere ordentligt mad.
Hun spiser egentlig fint med mad, hun kræver bare flaske efterfølgende også, fordi hun ikke vil spise hele portionen op.

Men i går drak hun kun 3 flasker, så jeg tager den helt med ro

Anmeld

30. april 2014

Anitta Kristiansen

Min dreng gjorde det samme, jeg gjorde det at der kom mere vand og mindre pulver, for så mættede det ikke, men han fik trykheden ved flasken, efter noget tid blev det mindre og mindre, for det mættede ikke og så begyndte han at spise mere. Det kan være en sut vil give den tryghed som sutteflasken har givet. Da han stoppede med flasken blev hans bamse det bedste.

Anmeld

30. april 2014

Snoopy77

M_V skriver:

Ja det tror jeg det gør, og mener sp også. Hun siger dog at det er helt normalt, men alligevel, jeg synes det er mange flasker. I går fik hun kun 3 flasker, og blev så tilbudt mad meget ofte, og det tog hun super

Hun skal først i dagpleje til oktober-december.

Lige meget hvor meget rigtig mad min datter lige har spist, kan hin altid stort set bunde en flaske bagefter. ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.