Anonym skriver:
Nej har ikke børn.
Jeg har haft så mange nedture nu at jeg ikke længere har kræften eller lysten til at kæmpe mig op mere, for lykken varer kort og så kan jeg starte forfra igen.
Dine organer skal sætte ud før du dør af det du har indtaget, hvis det er tilfældet kan det, alt efter hvad det er, tage op til flere dage, og det vil være meget smertefuldt. Jeg ved ikke hvordan det forholder sig i forhold til den medicin du har taget, det er ikke sikkert du vil dø af det, men du vil risikere alvorlig skade på din krop og helbred.
Det du har gjort er meget farligt og meget alvorligt, og det ved du uden tvivl. Jeg er klar over at du ønsker at slippe fra denne verden, men jeg forsikrer dig at hvis du tilkalder hjælp, vil du få den, og du kan komme ud af hvad end det er du kæmper med!
Jeg ved du må have det mere end svært siden du gør dette, men jeg beder dig inderligt, tag kampen op! Jeg ved du kan, og jeg ved at du ikke tror du kan mere, men det kan du - og det ved jeg, selvom jeg end ikke kender dit navn - søg hjælp, jeg beder dig, du fortjener det, giv dig selv en ærlig chance for at rette op!
Skriv til mig hvis jeg kan gøre noget, tilkaldt hjælp 112, gør hvad end der skal til for at give dig selv muligheden for at komme på højkant igen.
Jeg går snart i seng, men jeg vil holde øje med pcen inden da, for det tilfælde at du skriver!
Anmeld