Hjælp er ulykkelig - nogle der ved???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2014

Phoenix

Jeg prøvede at anmelde indlægget til admin. 

Men fik en besked om at det allerede var anmeldt. Så forhåbentligt sker der snarest noget ved tråden. Og TS er jo på ingen måde ved sine fulde fem, så håber denne person vælger at få hjælp ved at henvende et relevant sted. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

fo82

Jeg kan se at tråden er anmeldt...

og ts - jeg håber virkelig at du får og vil modtage hjælp meget snart. 

Anmeld

28. april 2014

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Hvornår i dag Har du slugt alle disse piller ?

Ved 15 tiden, og ved man skal have kul inden 6 timer. 

Anmeld

28. april 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi er opmærksom på denne tråd og handler derefter. 

Vh Staff

Anmeld

28. april 2014

tithi

Anonym skriver:

Nej har ikke børn.

Jeg har haft så mange nedture nu at jeg ikke længere har kræften eller lysten til at kæmpe mig op mere, for lykken varer kort og så kan jeg starte forfra igen.

Dine organer skal sætte ud før du dør af det du har indtaget, hvis det er tilfældet kan det, alt efter hvad det er, tage op til flere dage, og det vil være meget smertefuldt. Jeg ved ikke hvordan det forholder sig i forhold til den medicin du har taget, det er ikke sikkert du vil dø af det, men du vil risikere alvorlig skade på din krop og helbred. 

Det du har gjort er meget farligt og meget alvorligt, og det ved du uden tvivl. Jeg er klar over at du ønsker at slippe fra denne verden, men jeg forsikrer dig at hvis du tilkalder hjælp, vil du få den, og du kan komme ud af hvad end det er du kæmper med!

Jeg ved du må have det mere end svært siden du gør dette, men jeg beder dig inderligt, tag kampen op! Jeg ved du kan, og jeg ved at du ikke tror du kan mere, men det kan du - og det ved jeg, selvom jeg end ikke kender dit navn - søg hjælp, jeg beder dig, du fortjener det, giv dig selv en ærlig chance for at rette op!

Skriv til mig hvis jeg kan gøre noget, tilkaldt hjælp 112, gør hvad end der skal til for at give dig selv muligheden for at komme på højkant igen. 

Jeg går snart i seng, men jeg vil holde øje med pcen inden da, for det tilfælde at du skriver!

Anmeld

28. april 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Hej,

Jeg er en ung kvinde der pt. har det rigtig skidt.

Jeg har så idag valgt at sluge en masse piller, og vil egentlig bare vide hvornår virkningen indtræder, hvis de da gør noget?

Hvad kan det resultere i? Selvmord?

Jeg har taget 5 slags piller (hovedsageligt blodtryksmedicin):

Metroprolol

Ramipril

Losartan

Amlodipin

Spiron

I alt har jeg taget ca. 100 og ca. 20 af hver slags plus/minus.

Håber I kan svare mig.

Med venlig hilsen

Det er lange og smertefulde timer/dage du har forud hvis ikke du skynder dig at søge hjælp, jeg kender alt til det, desværre ! 

Skynd dig at kom på sygehuset! Der er altid en anden udvej, og er sikker på du har nogen som er klar til at hjælpe og støtte dig! 

Anmeld

28. april 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Kære du

Jeg tror på dig når du siger livet ser sort ud, og at smerten du føler nu ikke er til at holde ud mere. Men du må tro på mig når jeg siger, at det kun kan blive bedre herfra. 

Da du har skrevet under "parforhold" går jeg ud fra at det er problemer med en partner der har bragt dig derud hvor du er nu. INTET menneske er værd at dø over, INTET. 

Du må prøve at tænke på din familie her også, de vil for altid blive mindet om din død, årsdagen for din død, din fødselsdag, jul osv. Det må du ikke byde dem, ræk hånden ud efter hjælp istedet.

Til svar på dit spørgsmål, der kommer til at gå lang tid før du dør af din overdosis, gerne op til flere dage, hvis det da overhovedet sker. Dine organer vil langsomt ætse op, hvilket er ekstremt smertefuldt, og hvis du ikke dør af det, vil du få varige mén af det. Mit råd er, skynd dig at ring 112, så du kan blive udpumpet, og derefter få noget kompetent hjælp.

til dig

Ja det er bl.a. smerte over en mand. 

Men det der udløser mit ønske nu, er at jeg ikke har energien til at kæmpe mig op mere 

Anmeld

28. april 2014

Hullabullabulla

Det er IKKE for at træde på en der ligger ned - men nøj hvor er den her tråd unfair - hvis det da ikke er en troll!!

At du skriver det herinde er et tydeligt råb om hjælp, havde dit aller højeste ønske været at dø, havde dit overskud ikke fokuseret på at lave indlæg på baby.dk...

Ja undskyld min hårde "tone", men var næsten ved at miste min søster på den måde, og btw hun har et dejligt liv i dag med 2 børn så det kan godt gå godt..

Gør nu dig selv en tjeneste og ring 112... Ærligt, hvad får du i døden, som du ikke får/kan få i livet????

Anmeld

28. april 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det er IKKE for at træde på en der ligger ned - men nøj hvor er den her tråd unfair - hvis det da ikke er en troll!!

At du skriver det herinde er et tydeligt råb om hjælp, havde dit aller højeste ønske været at dø, havde dit overskud ikke fokuseret på at lave indlæg på baby.dk...

Ja undskyld min hårde "tone", men var næsten ved at miste min søster på den måde, og btw hun har et dejligt liv i dag med 2 børn så det kan godt gå godt..

Gør nu dig selv en tjeneste og ring 112... Ærligt, hvad får du i døden, som du ikke får/kan få i livet????

Jeg får fred, glæde og følelsen af at kunne smile.

Har ikke andet end smerte mere 

Anmeld

28. april 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Ja det er bl.a. smerte over en mand. 

Men det der udløser mit ønske nu, er at jeg ikke har energien til at kæmpe mig op mere 

Hvordan har du det nu? Har du ondt, svimmel eller andet? 

Jeg håber inderligt for dig at du ikke dør af det her, men istedet får noget hjælp, det fortjener du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.