Anonym skriver:
Hej,
Jeg er en ung kvinde der pt. har det rigtig skidt.
Jeg har så idag valgt at sluge en masse piller, og vil egentlig bare vide hvornår virkningen indtræder, hvis de da gør noget?
Hvad kan det resultere i? Selvmord?
Jeg har taget 5 slags piller (hovedsageligt blodtryksmedicin):
Metroprolol
Ramipril
Losartan
Amlodipin
Spiron
I alt har jeg taget ca. 100 og ca. 20 af hver slags plus/minus.
Håber I kan svare mig.
Med venlig hilsen
Kære du
Jeg tror på dig når du siger livet ser sort ud, og at smerten du føler nu ikke er til at holde ud mere. Men du må tro på mig når jeg siger, at det kun kan blive bedre herfra.
Da du har skrevet under "parforhold" går jeg ud fra at det er problemer med en partner der har bragt dig derud hvor du er nu. INTET menneske er værd at dø over, INTET.
Du må prøve at tænke på din familie her også, de vil for altid blive mindet om din død, årsdagen for din død, din fødselsdag, jul osv. Det må du ikke byde dem, ræk hånden ud efter hjælp istedet.
Til svar på dit spørgsmål, der kommer til at gå lang tid før du dør af din overdosis, gerne op til flere dage, hvis det da overhovedet sker. Dine organer vil langsomt ætse op, hvilket er ekstremt smertefuldt, og hvis du ikke dør af det, vil du få varige mén af det. Mit råd er, skynd dig at ring 112, så du kan blive udpumpet, og derefter få noget kompetent hjælp.
til dig
Anmeld