Gravid og flyvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

Bastian

Lykke86 skriver:

Vi havde købt billetter til Kreta og der var 1½ måned til jeg havde termin.
Men vi fandt ud af at vi ikke måtte rejse med alligevel, for flyselskabet havde en grænse der sagde en måned før og rejseselskabet havde to måneder..

Jeg spurgte dem ad hvorfor og de sagde at det var i frygt for at fødslen gik igang i flyet.. Burde så være flyselskabet der sagde to måneder, for rejseselskabet kan vel i for sig være ligeglade.

Men tror ikke der er noget at frygte når du ikke er længere henne.
Men prøv at kontakte både rejse- og flyselskabet og hør ad!

God rejse

Jeg tror nemlig heller ikke at det er på grund af at flyvning er skadeligt, når de fraråder højgravide at flyve. Det kan blive noget frygtelig rod mht statsborgerskab, når man føder i et andet lands territorium! Faktisk noget jeg har læst nogle mennesker spekulerer i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

sarahb

Du flyver bare løs...
Vi var i Egypten da jeg vr 5mdr henne... Intet problem..
Nogle anbefaler støtte strømper Sexy

Anmeld

11. august 2009

sarahb

Du flyver bare løs...
Vi var i Egypten da jeg vr 5mdr henne... Intet problem..
Nogle anbefaler støtte strømper Sexy

Anmeld

11. august 2009

Lusi

Bastian skriver:

Jeg tror nemlig heller ikke at det er på grund af at flyvning er skadeligt, når de fraråder højgravide at flyve. Det kan blive noget frygtelig rod mht statsborgerskab, når man føder i et andet lands territorium! Faktisk noget jeg har læst nogle mennesker spekulerer i.

Nårh..
Det er jo sindsygt.. Har jeg egentlig aldrig rigtig tænkt over..

Anmeld

11. august 2009

BabyTosset

Jeg har lige været hos min læge i går og få lavet vandrejournal, og der nævnte jeg også, at jeg skal på ferie om en uge - Det sagde hun intet til - Kun at jeg skal drikke ekstra vand, fordi gravide sveder mere  Så flyv du bare trygt afsted, hvis der ellers ingen problemer er med din graviditet

Knus Pia 9+1

Anmeld

11. august 2009

Nanna1985

Jeg har selv været i udlandet da jeg var i uge 26 og det var intet problem.. bare du drikker masser af vand

Anmeld

11. august 2009

Mor til L&S

Tak for de gode svar retur

Anmeld

11. august 2009

LotteGabriella

Tanja.. skriver:

Det har jeg aldrig gjort  Har heller aldrig hørt man skal gøre det med mindre man er meget langt henne,

ok, jamen så lad bare være med det...dem jeg fløj med havde nogle sikkerhedsregler vedrørende hvor man måtte sidde i flyet hvis man var gravid, men det er selvfølgelig ikke sikkert at alle har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.