Hej ano

Har du prøvet at snakke med hans egen mor og far om det her problem....? ud over dig er de nok dem der kender ham bedst, og har størst evne til at tale fornuften ind i ham igen..... jeg er sikker på han ikke RIGTIG mener det han sagde den gang, og at han måske nu bare er godt flov over situationen, og ikke rigtig ved hvordan han skal føle og agere.....
hvis du ikke har snakket med dem om det, så synes jeg du skulle prøve, hvis i ellers har et godt forhold. Bed dem tage en snak med ham om emnet, en dag hvor du måske ikke er der sammen med ham. og så få at vide bagefter hvordan samtalen gik, og hvilket resultat de mener vejer højest.... Det kan jo være han tør fortælle dem om nogle følelser som han ikke vil fortælle dig, for ikke at såre dig...
måske er han ganske enkelt i en identitets krise og er skide nervøs for hele situationen, og ved ikke om han tør stole på at han alligevel kan leve op til kravende som farmand....
min mand glædede sig til begge vores børn, men han har aldrig jokket rundt og gramset på min mave, eller kysset og talt til den.... det er vidst noget med den feminine side (eller mangel på samme)
Har din kæreste en god ven, som også selv er far, og som du kan stole på siger de "rigtige ting" til ham, så kunne du også lige give ham et kald, og så sende kæresten til enhyggeaften hjemme hos den ven.....
jeg giver et pip (bogstaveligt talt) i en gæstebog et sted, og hvis det er din jeg rammer, må du skrive hvis du får lyst, og vælger du at ignorere det lader jeg bare som om jeg ikke har skrevet pip nogen som helst steder nogen sinde......
Anmeld