Fair pris at betale barnepige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2014

M &.I

Bshizzle skriver:

Undskyld.. men det er da meget normalt med en barnepige? 

Så undrer mig over din holdning. 

Ligger der noget bag eftersom du ikke stoler på dem? 

Til Ts.. 100 er fint.. 120 er en bonus 

Min veninden har ansætte barnepige , hun opdage at hendes barn var ked af det! og barnet kan jo ikke tale! en dag har hun lagt kamera uden hun ved, har hun meldt til politiet hvor pigen mishandle hendes barn... fra den dag kunne hun ikke ansætte nogen, og jeg blev også bekymre efter jeg har set video...jeg ved godt det ikke er alle , men man bliver stadig bange. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Julie F

Stolt Mor skriver:

Øhh, jeg vil aldrig aldrig ansætte barnepige, har ingen tillid til dem, synes du skal lave kamera så når du kommer hjem kan du se hvad hun laver ... det giver mig kvalme at nogen passer barnet... ( det er bare mig der har det sådan.... ) 

Åh nej da, det lyder som om du har haft en dårlig oplevelse.. Har på nuværende tidspunkt allerede en barnepige i tankerne, og hende stoler jeg meget på. Har stor tillid til at hun kan tage sig godt af vores barn mens vi er væk..

Anmeld

27. april 2014

Julie F

Stolt Mor skriver:

Min veninden har ansætte barnepige , hun opdage at hendes barn var ked af det! og barnet kan jo ikke tale! en dag har hun lagt kamera uden hun ved, har hun meldt til politiet hvor pigen mishandle hendes barn... fra den dag kunne hun ikke ansætte nogen, og jeg blev også bekymre efter jeg har set video...jeg ved godt det ikke er alle , men man bliver stadig bange. 

Havde ikke lige læst din post her før jeg svarede dig på din første besked. Puha en ubehagelig oplevelse, men langt fra alle er onde og inkompetente mennesker. Selv har jeg været barnepige i tidernes morgen, og elskede de unger og behandlede dem som var de lavet af sukker. Når de skulle sove læste jeg for dem og sad hos dem til de sov, og vågnede de trøstede jeg dem, sang for dem og puttede dem igen. Jeg var en rigtig god barnepige, og ved med garanti at der findes flere af slagsen ;-)

Bare af ren nysgerrighed - får du aldrig dine børn passet?

Anmeld

27. april 2014

M &.I

Julie F skriver:

Havde ikke lige læst din post her før jeg svarede dig på din første besked. Puha en ubehagelig oplevelse, men langt fra alle er onde og inkompetente mennesker. Selv har jeg været barnepige i tidernes morgen, og elskede de unger og behandlede dem som var de lavet af sukker. Når de skulle sove læste jeg for dem og sad hos dem til de sov, og vågnede de trøstede jeg dem, sang for dem og puttede dem igen. Jeg var en rigtig god barnepige, og ved med garanti at der findes flere af slagsen ;-)

Bare af ren nysgerrighed - får du aldrig dine børn passet?

Det jo rigtigt det er ikke alle er onde, men bare lidt svært... Nej siden mit barn blev født er han ikke blevet passet , og heller ikke i Vs, Van er nu 22 mdr og passer ham selv  

Anmeld

27. april 2014

Albertsen92

Stolt Mor skriver:

Det jo rigtigt det er ikke alle er onde, men bare lidt svært... Nej siden mit barn blev født er han ikke blevet passet , og heller ikke i Vs, Van er nu 22 mdr og passer ham selv  

Fedt

Anmeld

27. april 2014

M &.I

Albertsen92 skriver:

Fedt

Øhh?

Anmeld

27. april 2014

Albertsen92

Stolt Mor skriver:

Øhh?

Synes det er fedt du passer ham selv !

Anmeld

27. april 2014

M &.I

Albertsen92 skriver:

Synes det er fedt du passer ham selv !

Jaaa, det er så dejligt at jeg selv passer ham, så jeg har masser tid med ham, og vi hygger meget, jeg passer ham til han skal i børnehave.. 

når mig og min mand skal på ferie synes vi , at vores barn skal med. vi synes det er sjovt at han er med.... 

Anmeld

27. april 2014

Albertsen92

Stolt Mor skriver:

Jaaa, det er så dejligt at jeg selv passer ham, så jeg har masser tid med ham, og vi hygger meget, jeg passer ham til han skal i børnehave.. 

når mig og min mand skal på ferie synes vi , at vores barn skal med. vi synes det er sjovt at han er med.... 

Kan jeg godt forestille mig
Jeg har det på samme måde, jeg skal passe hjemme til hun er 2, gad godt gå hjemme med hende indtil hun skal i børnehave

Anmeld

27. april 2014

Mama85

Julie F skriver:

D´damer

Vi vil ansætte en fast barnepige, så vi kan få noget mor og far tid en gang imellem. Egentligt tænker jeg bare at det mest bliver aktuelt at vi putter vores barn som normalt, og hun så bare skal være der mens vi er i biffen eller ude og spise. Et krav er at hun skal være over 18, hvis der skulle opstå et nødstilfælde og det bliver nødvendigt hun skal køre med ham. Men hvad tænker I om pris? Umiddelbart er min første indskydelse 120 kr.

120,- er en ok pris, det får vores også  når det er én man er glad for og tryg ved, så synes jeg også at det er på sin plads at hun/han bliver belønnet ok for sin tid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.