Fair pris at betale barnepige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.982 visninger
23 svar
17 synes godt om
27. april 2014

Julie F

D´damer

Vi vil ansætte en fast barnepige, så vi kan få noget mor og far tid en gang imellem. Egentligt tænker jeg bare at det mest bliver aktuelt at vi putter vores barn som normalt, og hun så bare skal være der mens vi er i biffen eller ude og spise. Et krav er at hun skal være over 18, hvis der skulle opstå et nødstilfælde og det bliver nødvendigt hun skal køre med ham. Men hvad tænker I om pris? Umiddelbart er min første indskydelse 120 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

LMX

120 kr er en flot pris. Det er lette penge når hun egentlig bare skal Være tilstede... 100 synes jeg er rigelig fint.

Anmeld

27. april 2014

Michella2

100kr i timen ville jeg give 

Anmeld

27. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg tror sagtens du kan slippe afsted med at give 100 kr i timen. - Det ville jeg selv være yderst tilfreds med, hvis det var mig der skulle være barnepige.

Anmeld

27. april 2014

SanJose

Jeg ville som minimum give 100 kr. i timen, specielt når hun skal være over 18 og have kørekort.

Anmeld

27. april 2014

De3Guldklumper

Julie F skriver:

D´damer

Vi vil ansætte en fast barnepige, så vi kan få noget mor og far tid en gang imellem. Egentligt tænker jeg bare at det mest bliver aktuelt at vi putter vores barn som normalt, og hun så bare skal være der mens vi er i biffen eller ude og spise. Et krav er at hun skal være over 18, hvis der skulle opstå et nødstilfælde og det bliver nødvendigt hun skal køre med ham. Men hvad tænker I om pris? Umiddelbart er min første indskydelse 120 kr.

Synes 120 kr er en flot time pris.

Vores barnepige som snart fylder 19 får 50 kr i timen..

Anmeld

27. april 2014

melila

Julie F skriver:

D´damer

Jeg syntes også 100 kr. I timen er en fair pris. Det jo sort og skal de bare sidde derhjemme imens de sover, er det ikke ligefrem et krævende arbejde :-) Der er sikkert mange gym. Elever der gerne ville tjene lidt ved siden af su'en. 

Anmeld

27. april 2014

M &.I

Julie F skriver:

D´damer

Øhh, jeg vil aldrig aldrig ansætte barnepige, har ingen tillid til dem, synes du skal lave kamera så når du kommer hjem kan du se hvad hun laver ... det giver mig kvalme at nogen passer barnet... ( det er bare mig der har det sådan.... ) 

Anmeld

27. april 2014

Bshizzle

Stolt Mor skriver:

Øhh, jeg vil aldrig aldrig ansætte barnepige, har ingen tillid til dem, synes du skal lave kamera så når du kommer hjem kan du se hvad hun laver ... det giver mig kvalme at nogen passer barnet... ( det er bare mig der har det sådan.... ) 

Undskyld.. men det er da meget normalt med en barnepige? 

Så undrer mig over din holdning. 

Ligger der noget bag eftersom du ikke stoler på dem? 

Til Ts.. 100 er fint.. 120 er en bonus 

Anmeld

27. april 2014

Tip!

Min barne pige får 300 kr for en lang aften.. Putter min søn som normalt kl 19 og så er hun bare og daser den hen.. iPad, film og tv... Hun keder sig ikke... Så er jeg ofte hjemme ved 23 tiden igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.