Fik en ødelagt telefon hjem :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg fik en helt ny telefon 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Er ret sikker på de bytter den. Og husk ikke at lade veeden blive derhjemme. Man kommer længst ved at tale pænt for medarbejderen kan ikke gøre for det 

Anmeld

27. april 2014

Sjwf

Normalt er kasser med telefoner i forseglet fra fabrikken, så hvis har fået ny telefon hvor forseglingen stadig er indtrakt og telefonen alligevel er skadet er det sket under transport og så kan butikken jo ikke rigtig gøre for det. Men hvis forseglingen er brudt og man ikke er blevet gjort opmærksom på at telefonen er brugt har du da ret til at få den byttet.
Og med hensyn til at Bilka ikke tager brugte telefoner retur, kan de blive nødt til det hvis telefonen er købt over nettet da man altid har 14 dages returner på netkøb. Jeg ved at Elgiganten heller ikke tager telefoner købt i butikken retur men hvis de er købt over nettet er man forpligtiget til det.

Men godt du fik den byttet!

Anmeld

27. april 2014

Tranebaer

Sjwf skriver:

Normalt er kasser med telefoner i forseglet fra fabrikken, så hvis har fået ny telefon hvor forseglingen stadig er indtrakt og telefonen alligevel er skadet er det sket under transport og så kan butikken jo ikke rigtig gøre for det. Men hvis forseglingen er brudt og man ikke er blevet gjort opmærksom på at telefonen er brugt har du da ret til at få den byttet.
Og med hensyn til at Bilka ikke tager brugte telefoner retur, kan de blive nødt til det hvis telefonen er købt over nettet da man altid har 14 dages returner på netkøb. Jeg ved at Elgiganten heller ikke tager telefoner købt i butikken retur men hvis de er købt over nettet er man forpligtiget til det.

Men godt du fik den byttet!

På nettet er de forpligtet til det med uskadte varer.

Så længe varen ikke er i orden er de altid forpligtet til det, uanset om det er på nettet. Alle steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.